Gå til innhold

Lei meg for oppførselen min.. (nå setter pilla i verk)

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Som dere vet går jeg på Aduvanz. 1 time etter inntak virker den. Jeg kjenner det i form av at matlysten forsvinner, jeg spiser et kjempemåltid etter jeg tar den fordi kroppen min trenger ekstremt mye mat.

Så blir alt mye lettere. Jeg blir blidere, mer ydmyk, lunta er ikke kort og jeg er ikke ei tikkende bombe. Men jeg blir så lei meg for måten jeg er på når det slutter å virke. Jeg er redd for at familien min har det vondt pga meg. Jeg har ikke som hensikt å lage kvalm, men de andre trives med slik de har det, har et annet syn på ting enn meg ofte. Jeg er mega rastløs, vil liksom ikke ha bare ett sted å være, blir grinete av å se samme steder hele tiden. Liker å prøve nye ting, innen mat spesielt.. alle elsker det jeg lager, mine vrier på oppskrifter. Men det er når det er jeg som styrer med det. Når jeg før har sagt at vi kan bruke det i stedet for det så så har svaret vært «jeg tror vi gjør det enkelt nå» det betyr at vi gjør det samme vanlige... jeg takler det ikke!

Dette med medisin: Jeg har høy forbrenning, bruker mye energi i hodet også. Vekta viser 25 kg mindre enn de 2 siste sifrene i høyden min. 
Og jeg har alltid vært den tynne. Så ja... jeg må passe på veldig for sult fører også til mye psykisk. Faktisk så mistenker jeg at mye kan komme av at jeg har vært sultefôret mye. Jeg har gått rundt skrubbsulten veldig veldig ofte. Fordi kroppen min forbruker energien fortere enn de fleste virker det som. Fikk kommentarer ofte på hvor mye jeg spiste hele tiden, også på jobb..

Skal snart til legen å snakke om medisinering. Jeg tror jeg kanskje forbrenner den for fort 😕 så om jeg kan få påfyll av noe. Jeg er bare redd jeg havner der til slutt at jeg trenger dette for å i det hele tatt fungere, mtp dopamin det tilfører

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...