Gå til innhold

Hvem skal få vaksinen først da mon tro?

Anbefalte innlegg

Ekspertutvalget har konkludert med at de gamle og de sykeste i risikosonen skal få vaksinen først. Selvfølgelig. Rart at det trengs et utvalg for denne selvfølgeligheten. Men nå har vi fått noe nytt å debattere altså.

Alle mulige tenkelige variabler kan jo komme inn her, geografi bl.a. Hva om ,hvis om ,bla,bla, bla. Men igjen, alt lander allikevel på selvfølgeligheter.  Hvorfor må det debatteres i beste sendetid? Skal visst være på debatten på nrk i kveld. Gidder ikke mer. Bare glad for at vaksinen er underveis.

Anonymkode: 5a3a8...d1f

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekspertutvalget har konkludert med at de gamle og de sykeste i risikosonen skal få vaksinen først. Selvfølgelig. Rart at det trengs et utvalg for denne selvfølgeligheten. Men nå har vi fått noe nytt å debattere altså.

Alle mulige tenkelige variabler kan jo komme inn her, geografi bl.a. Hva om ,hvis om ,bla,bla, bla. Men igjen, alt lander allikevel på selvfølgeligheter.  Hvorfor må det debatteres i beste sendetid? Skal visst være på debatten på nrk i kveld. Gidder ikke mer. Bare glad for at vaksinen er underveis.

Jeg tenker det også kunne hatt noe for seg at helsepersonell ble vaksinert først. Jeg synes det er en viktig debatt.

Akkurat nå, Ekstra skrev:

Jeg tenker det også kunne hatt noe for seg at helsepersonell ble vaksinert først. Jeg synes det er en viktig debatt.

Ja, de skal det. En av selvfølgelighetene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...