UtakknemligDiva Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 I dag var jeg hos en overlege som jeg ble henvist til av min fastlege. Timen er faen meg slutt før man rekker å føle seg ferdig og så fikk jeg ny time neste uke. Han sa han måtte snakke med meg en gang til og vil vurdere medisiner. Han var interessert i depresjonen.. aner ikke hva som skjer. Likevel, alt er grusomt forbanna tomt. Kanskje jeg faktisk bare skal være mer som jeg var før. Bare interessert i å være hjemme og være fornøyd med det. Være fornøyd med å sitte på nett hele dagen, ha et dyr kanskje og gå en tur. Bare leve, uten å få besøk. Sørgelig egentlig... alt var på vei til å bli slik jeg ville, jeg trodde jeg kunne komme meg ut av bobla jeg er stengt inne i. Men i stedet må jeg tilbake til det kjedelige og aldri mer høre fra dem jeg liker... ikke smart nok til å klare noe jeg ser virkelig ingenting.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457980-kommer-ingen-vei-hos-behandlere-g%C3%A5r-treigt-jeg-f%C3%B8ler-jeg-sitter-s%C3%A5-fast/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.