Gå til innhold

Kommer ingen vei hos behandlere. Går treigt! Jeg føler jeg sitter så fast!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

I dag var jeg hos en overlege som jeg ble henvist til av min fastlege. Timen er faen meg slutt før man rekker å føle seg ferdig og så fikk jeg ny time neste uke. Han sa han måtte snakke med meg en gang til og vil vurdere medisiner. Han var interessert i depresjonen.. aner ikke hva som skjer. Likevel, alt er grusomt forbanna tomt. Kanskje jeg faktisk bare skal være mer som jeg var før. Bare interessert i å være hjemme og være fornøyd med det. Være fornøyd med å sitte på nett hele dagen, ha et dyr kanskje og gå en tur. Bare leve, uten å få besøk. Sørgelig egentlig... alt var på vei til å bli slik jeg ville, jeg trodde jeg kunne komme meg ut av bobla jeg er stengt inne i. Men i stedet må jeg tilbake til det kjedelige og aldri mer høre fra dem jeg liker... ikke smart nok til å klare noe -_- :( jeg ser virkelig ingenting..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...