Gondor Skrevet 23. november 2020 Skrevet 23. november 2020 Gikk ikke en eneste tur og dermed har jeg droppet stretchingprogrammet også. Setter det på kontoen for opprettelig feil. I morgen, tirsdag, begynner jeg igjen. Er dere fornøyde med dere selv? 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 5 timer siden, Gondor skrev: Gikk ikke en eneste tur og dermed har jeg droppet stretchingprogrammet også. Setter det på kontoen for opprettelig feil. I morgen, tirsdag, begynner jeg igjen. Er dere fornøyde med dere selv? Greide å gå tre turer forrige uke, men bare på 40-45 min. Tempoet er heller ikke det raskeste, men nok til at jeg stort sett blir litt andpusten og litt svett. Må nok fortsatt si at jeg er i kategorien dårlig form, men drar jo også på 20-30 kg for mye da. Begynte uka bra med å gå en tur på 65 min, så jeg håper at jeg greier å følge opp den gode trenden den siste tiden. 0 Siter
Gondor Skrevet 24. november 2020 Forfatter Skrevet 24. november 2020 3 timer siden, emilie321 skrev: Greide å gå tre turer forrige uke, men bare på 40-45 min. Tempoet er heller ikke det raskeste, men nok til at jeg stort sett blir litt andpusten og litt svett. Må nok fortsatt si at jeg er i kategorien dårlig form, men drar jo også på 20-30 kg for mye da. Begynte uka bra med å gå en tur på 65 min, så jeg håper at jeg greier å følge opp den gode trenden den siste tiden. Da har du gjort en fin innsats. Lykke til videre! 1 Siter
Grendel Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Holder hodet så vidt over vannet med én joggetur lørdag. Jeg startet uken med en tur til å går, så jeg ligger i rute til å få en bedre uke nå. Klarer jeg to sånne turer per uke har jeg gjort det jeg skal. 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Syklet til jobb 2 dager, gikk tur i 1,5 time 2 ganger. Har ikke ambisjoner om noe mer, selv om jeg burde ha trent litt styrke. 0 Siter
Gjest Niomi Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Fikk gått to turer i tillegg til en tur på treningssenter og er egentlig fornøyd med det 🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.