AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Er det en uvane, eller er jeg faktisk lite flink? Det er ikke så ofte det skjer, svært sjelden faktisk. Men jeg omgås noen nesten daglig som alltid må komme med såkalt «konstruktiv kritikk». Og det er noen ganger vanskelig å ikke ødelegge stemningen, men jeg vil ikke så jeg bare spiller på lag. Men det er det samme som går igjen hver dag. Det trenger ikke være noe jeg har gjort feil, ikke har gjort eller noe heller.. det virker som ren skjær uvane! Og når jeg gjør noe skal vedkommende alltid vise sine metoder, fordi de er altså mer lønnsomme. Dette er en jobb jeg har hatt mange år. Ig det blir til at jeg nesten ikke gjør noe når denne personen er på jobb for hn går alltid over det andre har gjort og gjør om på enkelte ting osv. Jeg lærer ikke av å se andre gjøre ting, jeg lærer av å gjøre selv.. Hvordan forholder man set egentlig til slik? Anonymkode: 7d03d...9f7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458236-folk-som-alltid-m%C3%A5-pirke-p%C3%A5-deg-og-sjekke-hvordan-forholde-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.