Gå til innhold

Folk som alltid må pirke på deg og sjekke.. hvordan forholde seg?

Anbefalte innlegg

Er det en uvane, eller er jeg faktisk lite flink? Det er ikke så ofte det skjer, svært sjelden faktisk. Men jeg omgås noen nesten daglig som alltid må komme med såkalt «konstruktiv kritikk». Og det er noen ganger vanskelig å ikke ødelegge stemningen, men jeg vil ikke så jeg bare spiller på lag. Men det er det samme som går igjen hver dag. Det trenger ikke være noe jeg har gjort feil, ikke har gjort eller noe heller.. det virker som ren skjær uvane! Og når jeg gjør noe skal vedkommende alltid vise sine metoder, fordi de er altså mer lønnsomme. Dette er en jobb jeg har hatt mange år. Ig det blir til at jeg nesten ikke gjør noe når denne personen er på jobb for hn går alltid over det andre har gjort og gjør om på enkelte ting osv. Jeg lærer ikke av å se andre gjøre ting, jeg lærer av å gjøre selv.. 

Hvordan forholder man set egentlig til slik?

Anonymkode: 7d03d...9f7

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...