AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om du er som meg men jeg føler jeg er er svak og lite smart når jeg ikke klarer å snike meg en annen vei. Jævla dømmesamfunn der de setter et tall på papirene dine. «Hun er veldig flink og jeg vil gi 5 men liker henne ikke så veldig så setter 4» Jævla lav intelligente mennesker. Anonymkode: b3a30...859 Synes samfunnet er for opptatt av tall ja, man skal måles opp i hodet og rumpa. Det er bare snakk når folk forteller om gode verdier og det man har inni seg, for som jeg personlig har erfart av relasjoner med andre, så er de aller aller fleste overflatiske, kyniske og opptatt av fasade og mindre dype ting. Tar mer enn det gir å være med andre. Når man gang på gang behandles dårlig og blir gitt f i, når man bryr seg mye om de rundt seg og har stått opp for såkalte venner hele livet og folk bare kaster deg bort som om du ikke var verdt noe. Så gjør det noe med en. Og det samme med dating og kjærlighet, menn vil ikke ha meg og liker meg ikke. Er alltid jeg som forelsker meg og de blir sinte og irriterte fordi jeg ønsker å være en trofast, snill, omsorgsfull dame som er smart og står ved deres side, faen at de aldri kan behandle meg bra og sette pris på mine egenskaper og heller forbanne de og sørge for at jeg føler meg dårlig. Hvor ble det av å unne andre godt? Sette pris på ekte folk som bryr seg? Hvor ble det av gjensidig respekt og sterke bånd? Anonymkode: b971f...940 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458241-n%C3%A5r-innser-man-at-man-b%C3%B8r-gi-opp-og-er-selvtillit-egentlig-arvelig/page/2/#findComment-4013171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om du er som meg men jeg føler jeg er er svak og lite smart når jeg ikke klarer å snike meg en annen vei. Jævla dømmesamfunn der de setter et tall på papirene dine. «Hun er veldig flink og jeg vil gi 5 men liker henne ikke så veldig så setter 4» Jævla lav intelligente mennesker. Anonymkode: b3a30...859 Og forresten, jeg føler meg verken svak eller lite dum. For det har jeg ingen grunn til, enda folk skulle mene at man er det pga en diagnose eller at man var mobbeoffer etc. For min del så er det andre grunner og at jeg sliter så sterkt med angst og lav selvfølelse, og den blir ikke noe bedre av at psykologen ikke kan tilby meg behandling og jeg har lite støttende nettverk rundt meg med lite ålreite folk. Det er mye rart som jobber i Nav også, og mange maktkåte og slemme folk der ute. Jeg opplever bare tillitsbrudd og dømming fra folk rundt meg og folk som vil meg vondt og dette er en realitet. Akkurat nå mens jeg sitter her å skriver så er jeg ganske lei meg pga en melding en bekjent av meg sendte, sånt er ganske stygt å si og han er ingen god mann på noen måte og han driver med psykisk mishandling. Anonymkode: b971f...940 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458241-n%C3%A5r-innser-man-at-man-b%C3%B8r-gi-opp-og-er-selvtillit-egentlig-arvelig/page/2/#findComment-4013173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.