Gå til innhold

Tror du valget i USA var rigga til fordel for demokratene/Biden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

59 minutter siden, kupton skrev:

Norge har 360 døde. Hadde Trump tatt det like alvorlig, hadde USA hatt 22000 og ikke 280000 døde. 

Jeg ser poenget ditt, men klarer ikke helt å legge hele skylden for det på Trump. 

Norge er et lite land med en helt annen kultur, helsevesen, helt andre økonomiske muskler (pr innbygger), langt færre mennesker bosatt i storbyer, osv. De tiltak vi har gjort i Norge hadde neppe vært praktisk eller økonomisk gjennomførbare i USA.

Med det sagt; det kunne vært vesentlig lavere enn 280.000.  

På 7.12.2020 den 14.39, ISW skrev:

Jeg ser poenget ditt, men klarer ikke helt å legge hele skylden for det på Trump. 

Norge er et lite land med en helt annen kultur, helsevesen, helt andre økonomiske muskler (pr innbygger), langt færre mennesker bosatt i storbyer, osv. De tiltak vi har gjort i Norge hadde neppe vært praktisk eller økonomisk gjennomførbare i USA.

Med det sagt; det kunne vært vesentlig lavere enn 280.000.  

De har jo gjennomført de samme tiltakene i USA, følger du ikke med? Problemet med Trump er at han driter i å viruset og mener det ikke er farlig. Oppfordrer folk til å samle seg i grupper og samler store folkemengder. Han gjør narr av smittetiltak og tilhengerne hører på han, og det er mange av dem. Biden gjorde ikke det under valget. Hadde Biden vært president under utbruddet av pandemien ville tallene vært betraktelig lavere, selvfølgelig. Trump har blod på hendene.

Anonymkode: 2df95...a1f

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo gjennomført de samme tiltakene i USA, følger du ikke med? Problemet med Trump er at han driter i å viruset og mener det ikke er farlig. Oppfordrer folk til å samle seg i grupper og samler store folkemengder. Han gjør narr av smittetiltak og tilhengerne hører på han, og det er mange av dem. Biden gjorde ikke det under valget. Hadde Biden vært president under utbruddet av pandemien ville tallene vært betraktelig lavere, selvfølgelig. Trump har blod på hendene.

Det burde være åpenbart at den eneste Donald Trump bryr seg om er Donald Trump. 

Jeg synes du har en frekk tone i innlegget ditt og det burde du slutte med. Nei, USA har ikke gjennomført samme tiltak som i Norge. Det har vært noen lokale nedstenginger, men ikke som her. 

Ellers skjønner jeg ikke helt hvor du vil med dette? Du sier at USA har gjort samme tiltak som Norge men at Trump driter i viruset? 

4 timer siden, ISW skrev:

Det burde være åpenbart at den eneste Donald Trump bryr seg om er Donald Trump. 

Jeg synes du har en frekk tone i innlegget ditt og det burde du slutte med. Nei, USA har ikke gjennomført samme tiltak som i Norge. Det har vært noen lokale nedstenginger, men ikke som her. 

Ellers skjønner jeg ikke helt hvor du vil med dette? Du sier at USA har gjort samme tiltak som Norge men at Trump driter i viruset? 

Det du skriver bekrefter bare at du ikke følger med. Du får google litt da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...