AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg har fått mye hjelp til bolig av det offentlige. Først fikk jeg prioritert plass på ungdomsbolig, så fikk jeg kommunalt lån til leilighet. Jeg har en tung psykiatrisk diagnose. Det fører med seg visse fordeler når det gjelder slikt. Nå for tiden er det vel få som får kommunalt lån, da prisene er så høye (6x) fra da jeg kjøpte. Og også mye strengere om hvem som fikk bostøtte, hvilket jeg fikk. Så det har blitt trangere også for de med tunge diagnoser. Det dumme med leiemarkedet i Norge er att det er så få rene utleieselskap. I Sverige har de hele drabantbyer med slike hyresretter, det er noe helt annet enn å leie av en privatperson, som plutselig kan få bruk for leiligheten selv, eller selge den osv. Anonymkode: 66e8c...e93 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458337-har-alle-rett-p%C3%A5-et-bosted-i-norge/page/2/#findComment-4013994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.