Gå til innhold

Er du stram i magepartiet, eller har du litt mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Jeg kan ikke akkurat si at jeg er stram i magepartiet.  Men er ikke feit heller. Hva med deg? 

Jeg er redd for sukkersyke fordi jeg er så glad i søtsaker og sukkerholdig drikke. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er langt fra stram i magepartiet, heller det motsatte, til tross for en god del trening av magemuskler 😟

Har vel en del med alder å gjøre, hadde temmelig flat mage da jeg var en del yngre.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ekstra skrev:

Er langt fra stram i magepartiet, heller det motsatte, til tross for en god del trening av magemuskler 😟

Har vel en del med alder å gjøre, hadde temmelig flat mage da jeg var en del yngre.

Samme her. Var flat i magepartiet i tyveårene... 

Anonymkode: 993d4...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg kan ikke akkurat si at jeg er stram i magepartiet.  Men er ikke feit heller. Hva med deg? 

Jeg er redd for sukkersyke fordi jeg er så glad i søtsaker og sukkerholdig drikke. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Stram i magepartiet? *hahahaha* Ikke akkurat. Har egentlig aldri vært det heller, nei, jeg synes ikke det er pent, men så lenge jeg ikke er veldig overvektig orker jeg ikke stresse med det. Livet består av så mye annet som er morsomt så jeg gidder ikke henge meg opp i den bilringen altså! Mannen klager ikke heller, så da så. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ganske flat mage, men med en sunn liten «bump» nederst, slik vi kvinner skal ha😉

Anonymkode: 41019...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lillemus skrev:

Stram i magepartiet? *hahahaha* Ikke akkurat. Har egentlig aldri vært det heller, nei, jeg synes ikke det er pent, men så lenge jeg ikke er veldig overvektig orker jeg ikke stresse med det. Livet består av så mye annet som er morsomt så jeg gidder ikke henge meg opp i den bilringen altså! Mannen klager ikke heller, så da så. ;) 

Haha...  ja jeg gidder heller ikke å stresse med det. Jeg synes der ikke er noe pent å være kjempestram og liten i magepartiet heller. Det kan fort se sykelig ut og. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes der ikke er noe pent å være kjempestram og liten i magepartiet heller. Det kan fort se sykelig ut og. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Ja, æsj.... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

UtakknemligDiva
På 26.1.2021 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Har ganske flat mage, men med en sunn liten «bump» nederst, slik vi kvinner skal ha😉

Anonymkode: 41019...37c

Slik stygg en. Ser ut som all maten har samlet seg nederst. Jeg vil ikke ha den og heldigvis har jeg klart å få den vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
På 26.1.2021 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Haha...  ja jeg gidder heller ikke å stresse med det. Jeg synes der ikke er noe pent å være kjempestram og liten i magepartiet heller. Det kan fort se sykelig ut og. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Og jeg synes det er stygt når magen er det største partiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
På 26.1.2021 den 13.59, Lillemus skrev:

Stram i magepartiet? *hahahaha* Ikke akkurat. Har egentlig aldri vært det heller, nei, jeg synes ikke det er pent, men så lenge jeg ikke er veldig overvektig orker jeg ikke stresse med det. Livet består av så mye annet som er morsomt så jeg gidder ikke henge meg opp i den bilringen altså! Mannen klager ikke heller, så da så. ;) 

Det er helt greit å ikke henge seg opp i bilringen. Men det er kjedelig at vi er skapt slik. Heldigvis har ikke jeg fått det. 

Men det er ikke like stor aksept for de med mine meninger. Jeg liker å trene for å se at kroppen holdes stram. Ikke slike bodybuildere stram, men stram nok. Jeg synes det er kjedelig med slik vanlig kropp. Potetsekk kropp. Men nå liker jeg det som er litt sjelden. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2021 den 12.55, AnonymBruker skrev:

 Jeg kan ikke akkurat si at jeg er stram i magepartiet.  Men er ikke feit heller. Hva med deg? 

Jeg er redd for sukkersyke fordi jeg er så glad i søtsaker og sukkerholdig drikke. 

Anonymkode: 993d4...c9a

Diabetes type 2 du mener da? Det får du hvis du spiser mye fet mat og blir ganske overvektig. Diabetes type 1 har ingenting med hva du putter i deg å gjøre.

Anonymkode: 6b2df...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2021 den 1.52, 90tallsbarn skrev:

Slik stygg en. Ser ut som all maten har samlet seg nederst. Jeg vil ikke ha den og heldigvis har jeg klart å få den vekk

 

På 14.2.2021 den 1.53, 90tallsbarn skrev:

Og jeg synes det er stygt når magen er det største partiet. 

 

På 14.2.2021 den 1.56, 90tallsbarn skrev:

Det er helt greit å ikke henge seg opp i bilringen. Men det er kjedelig at vi er skapt slik. Heldigvis har ikke jeg fått det. 

Men det er ikke like stor aksept for de med mine meninger. Jeg liker å trene for å se at kroppen holdes stram. Ikke slike bodybuildere stram, men stram nok. Jeg synes det er kjedelig med slik vanlig kropp. Potetsekk kropp. Men nå liker jeg det som er litt sjelden. 
 

Jeg hadde også (som så mange andre) tilnærmet flat mage til jeg var over 30 😅🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg hadde flat mage helt til jeg fikk barn nr 2 og etter graviditet nr 3 ble den enda større.  Nå er den enda ett hakk verre etter ett år med hjemmesitting og ingen mulighet til fysioterapi og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 23.25):

Haha...  ja jeg gidder heller ikke å stresse med det. Jeg synes der ikke er noe pent å være kjempestram og liten i magepartiet heller. Det kan fort se sykelig ut og. 

Anonymkode: 993d4...c9a

 

Ekstra skrev (På 26.1.2021 den 23.32):

Ja, æsj.... 😅

Jeg er enig med dere. Jeg trivdes ikke som stor, men jeg mistrives også nå som for tynn selv om vekten nå er på vei oppover.

Men forskere sier jo nå at om en skal satse på et lengst mulig liv, bør en legge seg på en BMI rundt 26. Det ble diskutert dette og en del annet nylig i Debatten på NRK - "Hjelper det å slanke seg?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...