AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 Skrevet 27. februar 2021 Turen jeg hadde bestilt til påsken er avlyst pga. for få deltakere. Nå prøver jeg å finne noe annet innen Norge. Mulig at en venninne blir med. Noen som vet om noen alternativer for to godt voksne kulturinteresserte damer som ikke står på ski? Anonymkode: 07bdc...236 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. februar 2021 Skrevet 28. februar 2021 Det er påske om en måned og det muterte viruset øker over alt. Jeg tror ikke det er lurt å bestille noe som helst nå. Blir nok strenge regler fremover. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Turen jeg hadde bestilt til påsken er avlyst pga. for få deltakere. Nå prøver jeg å finne noe annet innen Norge. Mulig at en venninne blir med. Noen som vet om noen alternativer for to godt voksne kulturinteresserte damer som ikke står på ski? Anonymkode: 07bdc...236 Best å bli hjemme i disse corona tider. Anonymkode: 2879f...275 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 Skrevet 28. februar 2021 Nicklusheletida skrev (1 time siden): Det er påske om en måned og det muterte viruset øker over alt. Jeg tror ikke det er lurt å bestille noe som helst nå. Blir nok strenge regler fremover. Det muterte viruset er mest i Oslo og på Østlandet og dit skal vi ikke. Anonymkode: 07bdc...236 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. februar 2021 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det muterte viruset er mest i Oslo og på Østlandet og dit skal vi ikke. Anonymkode: 07bdc...236 Det er utbrudd i Tromsø, Harstad, Ålesund, Kristiansand og flere steder. Du kan selvsagt bestille, men må være forberedt på å måtte avbestille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.