Grendel Skrevet 16. mars 2021 Skrevet 16. mars 2021 Litt bedre uke enn sist: Tok en 5km joggetur på tredemølle tidlig i uken. I helgen ble det en 3 mils skitur i fjellet, og det veier opp for ganske mye latskap. Begynner å få gruppepress på å delta i løp, og det er bra. Jeg har savnet mål og mening med treningen i det siste. Det er nok snakk om virtuelle løp så klart hvor man har en uke på å gjennomføre en bestemt strekning og legge det inn selv. Skal jeg gjøre noe sånt med stil må jeg trappe opp skikkelig. 2 Siter
emilie321 Skrevet 16. mars 2021 Skrevet 16. mars 2021 Jeg greide å gå to turer. Holdt på å skrive bare to turer, men to turer er bra i forhold til å bare ligge på sofaen. Har snublet skikkelig og sliter mer enn vanlig med å komme meg ut. Så jeg er glad for alt jeg greier, men målet er jo å komme igang med skikkelig trening igjen. 1 Siter
påskelilje Skrevet 16. mars 2021 Skrevet 16. mars 2021 Jeg hadde en middels bra uke. Har skeiet helt ut mht styrketrening. Traff min styrketreningsvenninne i går, og da ble jeg litt inspirert til å starte igjen, så nå er jeg litt motivert igjen! Mandag: Jogget (for første gang på 2,5 år) i 35 minutter. Gikk overraskende fint. Gikk bittelitt innimellom, men absolutt mest jogging. Tirsdag: Gikk 2 småturer + en lang tur om ettermiddagen sammen med mannen , 2 timer. Ble SÅ vanvittig sliten, sikkert på grunn av løpingen dagen før. 16.000 skritt til sammen den dagen. Onsdag: En rolig økt med trimsykkel og uttøying (mens jeg så på en serie, var ikke så veldig fokusert 😄 ), ca 30 minutter. Søndag: Rolig tur sammen med gode venner. Mye prating og lavt tempo, gikk ca 10.000 skritt. (og så var jeg ute og løp igjen i går ettermiddag 🙂 ) 1 Siter
Ekstra Skrevet 16. mars 2021 Skrevet 16. mars 2021 Grendel skrev (2 timer siden): Litt bedre uke enn sist: Tok en 5km joggetur på tredemølle tidlig i uken. I helgen ble det en 3 mils skitur i fjellet, og det veier opp for ganske mye latskap. Begynner å få gruppepress på å delta i løp, og det er bra. Jeg har savnet mål og mening med treningen i det siste. Det er nok snakk om virtuelle løp så klart hvor man har en uke på å gjennomføre en bestemt strekning og legge det inn selv. Skal jeg gjøre noe sånt med stil må jeg trappe opp skikkelig. Nå begynner jeg å bli interessert! 🤣 1 Siter
Grendel Skrevet 16. mars 2021 Forfatter Skrevet 16. mars 2021 Ekstra skrev (16 minutter siden): Nå begynner jeg å bli interessert! 🤣 😅 Ja bevares. Jeg løper jo ikke på ordentlig! Det skulle tatt seg ut. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.