Gå til innhold

Viderekoblinger i nettlesere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

moolinej skrev (40 minutter siden):

Venner! Rådgi et forum der jeg kan løse dette problemet 😩

Jeg skjønner ikke hva du mener. Om problemet er at siden ikke åpnes i en ny fane så er det jo bare å høyreklikke på lenken og velge åpne i ny fane, eller nytt vindu om du vil det. Hva som automatisk skjer tror jeg ligger programert inn i lenka og det kan du nok ikke gjøre noe med, i alle fall kan jeg gjøre det når jeg legger inn lenker i bloggen min.

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Anbefaler ingen om å trykke på den linken... 

Anonymkode: d0835...e08

Du kommer bare tilbake til det samme innlegget, jeg tror hensikten var å vise at linken åpne i samme fane. Du ser jo hvor du havner ved å sette musepekeren på lenken, da kommer adressen opp nederst til venstre på skjermen, Men man skal være påpasselig ja!

• 3 måneder senere...
Bjorndallen
On 3/24/2021 at 10:28 AM, moolinej said:

som dette 😩

Bing-omdirigering?
når du skriver inn nøkkelord i en valgt søkemotor, det være seg Google eller Yahoo for eksempel, blir resultatene returnert via Bing.com i stedet. Det samme gjelder situasjoner når du skriver inn søket i adressefeltet. (https://applehelpwriter.com/bing-redirect-virus-mac/)

Endret av Bjorndallen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...