Gå til innhold

Hvor mange nære venner tror du at du har?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 3 nær venner som jeg kan snakka om alt med. Så har jeg noen venner til som jeg vil si er nære selv om jeg ikke snakker om absolutt alt med dem. Har egentlig mange folk rundt meg som bryr seg om meg og jeg bryr meg om dem. Jeg vet jeg er heldig, men det har kostet meg å beholde de etter at jeg ble syk. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ca 5-6 venninner jeg kan ta kontakt med for å henge. Da som regel ifm alkohol og vi kan da snakke ‘om alt’. Nå under pandemien merker jeg jo derimot at det ikke er ordentlige venninner. Har ikke hatt kontakt med dem på over et år og innser ingen er nære. Det går forøvrig begge veier. Jeg tar ikke kontakt selv heller. Tenker at om en ønsker en nær venn, så må en gi en god del av seg selv, kunne ofre seg og kunne gi og ta i mot hjelp og støtte.  Verken jeg eller vennene mine er der. Og jeg tenker de sikkert har andre nære venner og at jeg fungerer best som omgangsvenn.

Anonymkode: da47f...48f

Hvor mange venner man har blir jo for de fleste et definisjonsspørsmål.

Har vel selv 7-8 som jeg har jevnlig kontakt med og treffer for tur eller andre treff. Er vel bare 1-2 som til enhver tid vet det meste om hvordan jeg har det. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg snakker aldri om alt med noen.  Jeg har flere venner fra forskjellige epoker i livet, men det varierer hvor nære de er og jeg vet ikke hvor jeg skal sette grensen for å være nær venn og en mer perifer venn.

Anonymkode: 27eab...b6f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...