Gå til innhold

Andre som alltid blir ignorert når du sier noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du forteller en historie eller sier noe men ingen hører etter og til slutt gir du opp. Eller du jobber med gruppearbeid på skolen og de andre bare ignorer alle innspill du kommer med. Ikke rart man holder seg unna folk. Kan det skyldes dårlig blikkontakt (har aspergers)?

Anonymkode: 04118...eda

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du forteller en historie eller sier noe men ingen hører etter og til slutt gir du opp. Eller du jobber med gruppearbeid på skolen og de andre bare ignorer alle innspill du kommer med. Ikke rart man holder seg unna folk. Kan det skyldes dårlig blikkontakt (har aspergers)?

Ikke alltid men hender jeg blir ignorert, folk vil helst bare snakke om seg selv og ikke høre på det jeg har å si. Da bare tenker jeg "Ok la dem snakke". 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ja, dårlig blikkontakt eller at man ikke er tydelig nok. Jeg ville forsøkt å begynne med setningen "hva synes dere om dette.." og så legge frem mitt forslag. Dersom du i gruppearbeid gjentakende ganger opplever deg ignorert bør du disuktere det i gruppen slik at du finner ut av hva dette bunner i og kanskje lærer mer om hvordan du fungerer i samspill med andre.

Anonymkode: 64e5c...b5a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...