Gå til innhold

Lei av Norge, et land som forskjellsbehandler folk og diskrimierer sine egne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi lever ikke så godt som alle skal ha det til. Det er store skiller og noen mennesker pga den de er, det de liker, hva de mener etc er nok til å få hat og bli forskjellsbehandlet, da av Nav, huseiere, forum som stenger folk ute, uten at det er tilstrekkelig med grunnlag på regelbrudd. Man bli skulet på og får masse ekkel oppførsel og hat etter seg på gata av folk, på nettet ganske ofte og folk vil en oftest vondt og mangler ikke på stygge ord. Jeg hater Norge og åssen folk er mot hverandre her til lands og at jeg som er født og oppvokst her og fulgt mine plikter opplever utestengelse, dømming og diskriminering!! Jeg har ytringsfrihet som alle andre, men tydeligvis ikke overalt der det kryr av ekle folk som får holde på som de vil og selv er ekle og motbydelige mot folk. Lei av å ikke få den hjelpen jeg har rett på av staten og at jeg blir nektet å ha et sted å bo til og med😡😡

Anonymkode: fa6ef...37f

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi lever ikke så godt som alle skal ha det til. Det er store skiller og noen mennesker pga den de er, det de liker, hva de mener etc er nok til å få hat og bli forskjellsbehandlet, da av Nav, huseiere, forum som stenger folk ute, uten at det er tilstrekkelig med grunnlag på regelbrudd. Man bli skulet på og får masse ekkel oppførsel og hat etter seg på gata av folk, på nettet ganske ofte og folk vil en oftest vondt og mangler ikke på stygge ord. Jeg hater Norge og åssen folk er mot hverandre her til lands og at jeg som er født og oppvokst her og fulgt mine plikter opplever utestengelse, dømming og diskriminering!! Jeg har ytringsfrihet som alle andre, men tydeligvis ikke overalt der det kryr av ekle folk som får holde på som de vil og selv er ekle og motbydelige mot folk. Lei av å ikke få den hjelpen jeg har rett på av staten og at jeg blir nektet å ha et sted å bo til og med😡😡

Det er vanskelig å ta dette alvorlig.  Hvis du har blitt kastet ulovlig på gata kan jeg forstå at du er bitter, men jeg tror ikke det er tilfellet.  Nå er det slik at vi har rettigheter, men vi har også plikter.  Jeg har bitter erfaring av systemet, men jeg har aldri opplevd masse ekkel oppførsel i det offentlige rom.  Jeg har min egen leilighet og ingen nekter meg det.  Hvorfor mener du at du har rett til å få skaffet et sted å bo av staten?

Hvis noen sier stygge ord til deg, hva svarer du da?  Masse stygge ord tilbake?

Anonymkode: b55ab...5d7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om du hater Norge så sterkt er det vel egentlig bare å flytte?  :) 

Jeg har levd i mange år og har aldri opplevd hverken skuling eller "hat". Hat virker til å være et ord endel slenger rundt seg straks noen er uenige.

Anonymkode: 35aeb...a7d

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Man bli skulet på og får masse ekkel oppførsel og hat etter seg på gata av folk, på nettet ganske ofte og folk vil en oftest vondt og mangler ikke på stygge ord. Jeg hater Norge og åssen folk er mot hverandre her til lands

Vel, i Norge er vi vel kjent for å være såpass innadvendte, selvopptatte og usosiale at det er begrenset hvor mye kontakt folk tar med en tilfeldig forbipasserende i det offentlige rom. Hvis du har en sånn framtoning / oppførsel at du virkelig får hatreaksjoner på gata, tviler jeg på at det hadde blitt noe bedre i et annet land.

Alternativt foregår det meste av dette inne i ditt eget hode, og da har det nok også lite å si hvilket land du befinner deg i. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du en diagnose?

Anonymkode: a18a1...90f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...