AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 ISW skrev (5 timer siden): - Forutsatt at kredittkortet ikke er misligholdt vil de fleste banker foretrekke å låne ut pengene til 25% rente heller enn 2%. Det er ganske mange banker (de fleste) som ikke gjør denne formen for «intern refinansiering» akkurat som Telenor ikke prøver å selge deg et Talkmore abonnement hvis du har et fra Telenor. Ja, dette er selvfølgelig sannheten. Men i en bank som Sbanken gjør de dette, de refinansierer via en automatisk søkeprosess, mens i DNB har de saksbehandlere og trynefaktor. Jeg påstår att hadde jeg hatt 85k i kredittgjeld i sbanken, så hadde jeg fått refinansiert, slik jeg fikk i postbanken. Så altså 2 banker som tenkte mer humant en DNB. Derfor er det for meg en dårlig deal att mitt kundeforhold nå tar meg tilbake til DNB om jeg ikke bytter. Og det er virkelig få banker som kan tilby noe lignende som Sbanken. Så med egen erfaring fra 3 banker så vil jeg glatt kunne si att DNB var den dyreste, den grådigste og den mest arrogante banken jeg har hatt. Anonymkode: afd85...885 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460641-bytte-bank-fra-sbanken-dersom-dnb-kj%C3%B8per-seg-inn/page/2/#findComment-4037785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.