Gå til innhold

Sykkelsesongen er begynt....Fem nesten-ulykker så langt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble nesten kjørt ned av 3 vanlige sykler  pluss 2 løpehjul så langt i år. Problemet er at de sykler på fortauet og i stort tempo. Hvem skal passe seg? Syklist eller fotgjenger? Skulle av og til tro at syklistene eide hele fortauet. Men det fins hensynsfulle syklister og. Men mye uansvarlige og. 

Anonymkode: 8faef...783

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner til problemet. Jeg blir stadig forsøkt overkjørt av en eldre herre med bart som sitter på toppen av et sånt svært jævla hjul. Er sete oppå hjulet og så er det et pittelitte hjul foran. Han ser helt psykotisk ut, veiver og peiver med arma mens han røyker joint. Sixpence på huet og ser helt forjævilg ut. Sikter seg inn på meg hver gang jeg går ut. Bør jeg melde han til polti?

Anonymkode: 6c232...7ce

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner til problemet. Jeg blir stadig forsøkt overkjørt av en eldre herre med bart som sitter på toppen av et sånt svært jævla hjul. Er sete oppå hjulet og så er det et pittelitte hjul foran. Han ser helt psykotisk ut, veiver og peiver med arma mens han røyker joint. Sixpence på huet og ser helt forjævilg ut. Sikter seg inn på meg hver gang jeg går ut. Bør jeg melde han til polti?

Ja meld det til politiet. Jeg er så lei sånne som kjører uaktsomt.  

Løpehjul?

jeg har hatt flere nestenulykker den siste uken hvor voksne syklister (forøvrig som oftest uten hjelm)  krysser vegen eller kjører rett ut fra fortauet og over fotgjengerfeltet og forventer at jeg skal se de og stoppe. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du en slik veltepetter? Da er det nok bare halliser.

Anonymkode: ef8f5...465

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mener du en slik veltepetter? Da er det nok bare halliser.

Ja, riktig. Måtte hive meg i grøften tidligere i dag da jeg hentet posten. Og hver gang ellers også når jeg er ute kommer han drivende mot meg og sikter seg inn på meg. Han er over alt. Tør ikke å gå ut mer snart. Det er han som er gal, ikke jeg. Jeg er ikke gal og har halliser asss...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, riktig. Måtte hive meg i grøften tidligere i dag da jeg hentet posten. Og hver gang ellers også når jeg er ute kommer han drivende mot meg og sikter seg inn på meg. Han er over alt. Tør ikke å gå ut mer snart. Det er han som er gal, ikke jeg. Jeg er ikke gal og har halliser asss...

Hadde virkelig anmeldt han. Det er nesten sånn at jeg begynner å vurdere å anmelde alle sykler som holder på å kjøre meg ned snart. Veldig farlig og irriterende at vi ikke kan gå tryggt.  

AnonymBruker

Observert her i byen: mann i femtiårene jogger i sykkelfeltet. Sykkel kommer trillende mot ham (i riktig retning). Mannen nekter å flytte seg en liten meter til venstre og jogger på, slik at syklisten må ut av sykkelbanen og trille rundt mannen. For en idiot av en jogger. 

Anonymkode: a69b4...927

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde virkelig anmeldt han. Det er nesten sånn at jeg begynner å vurdere å anmelde alle sykler som holder på å kjøre meg ned snart. Veldig farlig og irriterende at vi ikke kan gå tryggt.  

Men det rare er at det er ingen andre som ser han enn meg. Har snakket med et par naboer om de også blir plaget av han, men de sier at de aldri har sett han. Mistenker no plot her.  

AnonymBruker

Men det rare er at det er ingen andre som ser han enn meg. Har snakket med et par naboer om de også blir plaget av han, men de sier at de aldri har sett han. Mistenker no plot her.  

Enda mer suspekt er det at han har det lille hjulet foran. Det er jo en fysisk dårligere løsning, enn lite hjul bak. Jeg tror dette er interdimensjonalt. For slike veltepettere ville ikke funnets engang. Det må være en dårligere ny variant av en allerede farlig sykkel. Nei, han har nok røyka for mye slik som Ingvar Ambjørnsen pleide å skrive bøker om, tjall. Han du ser kjører altså bak fram på en veltepetter. Nei, huff a meg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enda mer suspekt er det at han har det lille hjulet foran. Det er jo en fysisk dårligere løsning, enn lite hjul bak. Jeg tror dette er interdimensjonalt. For slike veltepettere ville ikke funnets engang. Det må være en dårligere ny variant av en allerede farlig sykkel. Nei, han har nok røyka for mye slik som Ingvar Ambjørnsen pleide å skrive bøker om, tjall. Han du ser kjører altså bak fram på en veltepetter. Nei, huff a meg. 

Jaggu der sier du noe. Visst sykler han bak fram. Enig i at det vekker enda mer mistanke om at det er no plot da. Men røyke ja, det kan han med stil. Ser han alltid med en joint i munnviken. 

Annonse

AnonymBruker

Jaggu der sier du noe. Visst sykler han bak fram. Enig i at det vekker enda mer mistanke om at det er no plot da. Men røyke ja, det kan han med stil. Ser han alltid med en joint i munnviken. 

I dag: flere sykler kjørte kjempefort på fortauet. Synes det er skummelt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...