Gå til innhold

Hvor mange meldinger får og sender du på telefonen daglig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lillemus skrev (Akkurat nå):

På sms? Det varierer fra 0 til 20 sikkert, men vanligvis 1-2 kanskje. Nå foregår det meste av slike meldinger på snap eller messenger her for tiden.

Ja, SMS bruker jeg knapt i det hele tatt, her går det mest på Messenger. Og en del på Snap, men det er gjerne de mer "usaklige" meldingene, bilder og slikt.

Ganske mye, ikke SMS så mye, det er mest om jeg  trenger kommunisere med fysioterapeut, ergoterapeut o.l

Messenger og snap får og skriver jeg mye på, mer nå enn før siden vi sjeldent kan møtes. Skriver mye med sønnen også, mest små beskjeder da, når det er mat, om han kan ditt eller datt for meg.

Skriver mye med søsken, venner, akkurat antall vet jeg ikke, varier veldig fra dag til dag. Har nok ikke en dag uten at jeg kommuniserer med noen via skriftlig melding.
Før ringte jeg mer, nå synes jeg messenger er supert, kan styre selv hyppighet, når svarer osv.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjempemange. Jeg melder med mannen,  barna,  og min mor og min far pluss familie av mannen. 

Anonymkode: 173d4...686

Høres slitsomt ut.

Anonymkode: 2da41...990

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...