Gå til innhold

Ukas trening uke 17


Grendel

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg har ikke trent på lange tider. Har syklet litt med mannen den siste uka. Skal starte på treningssenteret etter vestlandsturen. Gleder meg til det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
frosken skrev (2 timer siden):

Jeg burde kanskje ha sjekket litt bedre at dette var den siste treningstråden, - men jeg fikk plutselig lyst til å fortelle at jeg er i ferd med å få dilla på morgenbad! Litt usikker på om det er i nærheten av å kunne kalles trening, da det jo ikke er så mange svømmetakene jeg får tatt (har fortsatt frozen shoulder), - men følelsen i etterkant litt som om jeg skulle ha trent;-)

Og for øvrig ser jeg frem til første spinningtime på evigheter kommende uke.

Trening eller ei, det gjør sikkert godt for kropp og sjel :) Sikkert sunt. Jeg isbadet i mars (uten svømmetak )og selv om jeg hadde en badstue å løpe rett inn i, frister  ikke isbading til gjentagelse. Etterpå var det veldig deilig da :)

God bedring med skuldra :) Håper ikke det blir langvarig. 

Jeg drar på ferie i morgen og treninga for meg, kommer til å bli noen innlagte fjellturer i programmet. Håper bare formen er litt bedre i morgen når vi skal dra. Tok andre vaksinedose i dag og litt mer uggen denne gangen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (2 timer siden):

Har klart å skade meg og har ikke vært i stand til å trene på snart en måned 😭

God bedring ! :( 😞 Hva skjedde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 time siden):

Jeg tror det er energigivende. I USA finnes det behandlingsprogrammer for depresjon hvor det å bade i iskaldt vann to ganger daglig er en del av opplegget. De kaller det "hydro therapy", tror jeg, og det er ett av flere elementer i et intensivt behandlingsopplegg. 

Ja, det er interessant. Det skal gå an å dusje iskaldt også - har hittil feiget ut på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (8 timer siden):

Ja, det er interessant. Det skal gå an å dusje iskaldt også - har hittil feiget ut på det.

Jeg dusjer alltid iskaldt etter badstu, men det blir ikke det samme som å bade i kaldt vann. Tidligere var det enkelte svømmehaller hvor man kunne veksle mellom  badstu og et lite basseng med isvann, - savner det 😞  De som bruker badstuene nede ved Operaen oppnår vel det samme, men det frister ikke meg foreløpig.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig pysete når det gjelder å bade i kaldt vann. Jeg mangler motivasjon for å gjøre ting som bare er fælt. 

Jeg trener sånn som jeg har gjort hele tiden. Et par joggeturer  uka pluss evt noen fjellturer.

Jeg har trappet det opp litt også for å gå ned litt i vekt, så nå er formen veldig bra igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (6 timer siden):

Jeg dusjer alltid iskaldt etter badstu, men det blir ikke det samme som å bade i kaldt vann. Tidligere var det enkelte svømmehaller hvor man kunne veksle mellom  badstu og et lite basseng med isvann, - savner det 😞  De som bruker badstuene nede ved Operaen oppnår vel det samme, men det frister ikke meg foreløpig.   

Ja, det er digg.

Ble inspirert til å svømme en time i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...