Gå til innhold

Hva gjør du for å holde deg i form?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg går eller løper ca 5 km tur hver eneste dag.  Hva gjør du for å holde deg i form? 

Anonymkode: 84180...712

Jeg trimmer eller trener de aller fleste dager, det varierer mellom sykling, styrketrening (for tiden hjemme), yoga (do.), ski (i sesong) og gåturer/"gåjogging". Føler meg aldri i god form uansett, men ikke i direkte dårlig form heller.

Vanligvis jogger jeg 4 ganger i uken, styrketrening på matten tre ganger i uken også går jeg turer og til og fra butikk framfor buss. 

Men fra august i fjor og for inntil 5-6 uker siden var det nede på et minimum. Dvs max det å gå til og fra butikk. Har ikke vært helt meg selv. Men har kommer forsiktig i gang nå, og jogger to ganger i uken også går jeg tur hver dag. Har vært vanskelig å finne energi til mer da jeg har sånn jernmangel og lav HB, men har fått jern intravenøst nå så håper jeg skal klare å gradvis komme tilbake til nivået jeg var på. Men det går alltid sånn opp og ned det der. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Vanligvis jogger jeg 4 ganger i uken, styrketrening på matten tre ganger i uken også går jeg turer og til og fra butikk framfor buss. 

Men fra august i fjor og for inntil 5-6 uker siden var det nede på et minimum. Dvs max det å gå til og fra butikk. Har ikke vært helt meg selv. Men har kommer forsiktig i gang nå, og jogger to ganger i uken også går jeg tur hver dag. Har vært vanskelig å finne energi til mer da jeg har sånn jernmangel og lav HB, men har fått jern intravenøst nå så håper jeg skal klare å gradvis komme tilbake til nivået jeg var på. Men det går alltid sånn opp og ned det der. 

Jeg har ikke målt jernen på årevis. Mulig jeg burde tatt å få gjort det neste gang jeg er hos legen.. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har ikke målt jernen på årevis. Mulig jeg burde tatt å få gjort det neste gang jeg er hos legen.. 

Jeg hadde 4 i jern og 9 i HB, så det var litt lite. 

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...