Thebutterfly Skrevet 6. mai 2021 Skrevet 6. mai 2021 Jeg har : nummer 1 : Sverige Nummer 2: Italia Nr 3 : Sveits Nummer 4 : Hellas Nr 5 : Kypros Nr 6: Slovakia Nr 7 : Portugal Nr 8 : Østerrike : 0 Siter
Ekstra Skrevet 6. mai 2021 Skrevet 6. mai 2021 Nei, Eurovision interesser meg lite og jeg følger ikke med (burde derfor antakelig ikke svare ) Lyttet til de to første kuttene her. Det svenske bidraget var veldig typisk MGP med pompøst og kjedelig lydbilde. Det italienske skal ha kred for å utfordre MGP-formatet. Det var deg jeg hadde å bidra med i sakens anledning 😂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 Skrevet 6. mai 2021 Nei. Det finnes så mye bra musikk tilgjengelig, prioriterer heller å bruke tid på det enn Eurovisjon. Anonymkode: 84f14...b84 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Skrevet 6. mai 2021 Ekstra skrev (1 time siden): Nei, Eurovision interesser meg lite og jeg følger ikke med (burde derfor antakelig ikke svare ) Lyttet til de to første kuttene her. Det svenske bidraget var veldig typisk MGP med pompøst og kjedelig lydbilde. Det italienske skal ha kred for å utfordre MGP-formatet. Det var deg jeg hadde å bidra med i sakens anledning 😂 Enig med deg om det italienske 😆 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.