Fionys Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvis ts skal slette mange av innleggene sine så kan de like godt slette hele tråden. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461026-om-%C3%A5-f%C3%A5-tr%C3%A5der-slettet/page/2/#findComment-4041637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Anbru skrev (9 timer siden): Nei, det var nok feil bruk av ord. Jo, om det skulle være manglende respekt, er det jo det i motsatt fall også - de som støtter å få sine tråder slettet. En kunne f.eks. si at det er respektløst overfor de andre brukerne og ta fra de mulighet for å få en full sammenheng til en diskusjon. Men om det er noe som gjentar seg hos deg (eller andre) jevnlig, at du overtenker mye etter å ha postet noe, ville jeg vel for egen del ha forsøkt å finne andre løsninger enn å be admin slette det. Tenker da på å gi deg selv mulighet for selvutvikling senere i livet. Det har kommet ett godt forslag her i tråden tidligere: Å bruke tid på å formulere innlegget lokalt på PC-en. En må heller ikke poste innlegget med en gang. Selv bruker jeg Chrome på PC og innleggene blir lagret der selv om jeg går tilbake en side og inn på andre innlegg i mellomtiden - slik at jeg kan poste et innlegg senere og ikke med en gang. Det er en strategi jeg selv benytter meg av. Da rekker støvet å legge seg ned og en ser klarere før en trykker på Send-knappen. Men det er ikke alltid like lett - det er jo lett å bli engasjert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461026-om-%C3%A5-f%C3%A5-tr%C3%A5der-slettet/page/2/#findComment-4041646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Eva Sofie skrev (1 minutt siden): Jo, om det skulle være manglende respekt, er det jo det i motsatt fall også - de som støtter å få sine tråder slettet. En kunne f.eks. si at det er respektløst overfor de andre brukerne og ta fra de mulighet for å få en full sammenheng til en diskusjon. Men om det er noe som gjentar seg hos deg (eller andre) jevnlig, at du overtenker mye etter å ha postet noe, ville jeg vel for egen del ha forsøkt å finne andre løsninger enn å be admin slette det. Tenker da på å gi deg selv mulighet for selvutvikling senere i livet. Det har kommet ett godt forslag her i tråden tidligere: Å bruke tid på å formulere innlegget lokalt på PC-en. En må heller ikke poste innlegget med en gang. Selv bruker jeg Chrome på PC og innleggene blir lagret der selv om jeg går tilbake en side og inn på andre innlegg i mellomtiden - slik at jeg kan poste et innlegg senere og ikke med en gang. Det er en strategi jeg selv benytter meg av. Da rekker støvet å legge seg ned og en ser klarere før en trykker på Send-knappen. Men det er ikke alltid like lett - det er jo lett å bli engasjert... Veldig gode tips du kommer med 🙂 Meningen bak var at om man ikke forstår noens valg, så burde man i alle fall respektere det (klarer ikke å finne et annet ord). Jeg mente ikke at du mangler respekt for meg personlig fordi vi er uenige. Et eksempel: Jeg kan ikke forstå Oles valg av politisk side, men jeg respekterer likevel hans valg. Overført til denne saken blir det da: Jeg kan ikke forstå hvorfor noen velger å be admin om sletting, men jeg respekterer likevel at noen har et slikt behov. Og motsatt: Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen mener at sletting er et stort problem, men jeg respekterer likevel at noen mener det. Så ja, "respekt" må jo gå begge veier. 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461026-om-%C3%A5-f%C3%A5-tr%C3%A5der-slettet/page/2/#findComment-4041648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.