Gå til innhold

Hvordan slanker man seg egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja? Har lite muskler så forbrenningen min er veldig dårlig. Går oppover bare nå selv om at jeg spiser sundt men står på medisiner som gjør at folk fortere går opp. Har gått opp 3-4 kg etter  at jeg startet på abilify. Veier nå 49 kg. Det er ikke mye selve tallet men jeg eier ikke muskler så jeg er faktisk feit på dette. Folk blir sjokka når de ser meg ute fordi jeg har så brede skuldre. Har lagt alt på armer og skuldre. Har også fysisk sykdom som gjør at jeg ikke kan tene tung styrke. Så eneste jeg kan få gjort i forhold til selvtilliten er å gå ned lutt fett. Men annet ikke hvordan... 

Anonymkode: 41e2c...2e0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461027-hvordan-slanker-man-seg-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

skjnte jeg ikkeburde nevn tallene, men er ekstremt ro i armeneogskuldre.-- ford i jeg har hovne lymfeknter der.. og de får jeg ikke vekk- gjør når folk går sånn rart rundt meg opgg bakker til sieden er det er tengn på at jeg e blitt veldig stor. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja? Har lite muskler så forbrenningen min er veldig dårlig. Går oppover bare nå selv om at jeg spiser sundt men står på medisiner som gjør at folk fortere går opp. Har gått opp 3-4 kg etter  at jeg startet på abilify. Veier nå 49 kg. Det er ikke mye selve tallet men jeg eier ikke muskler så jeg er faktisk feit på dette. Folk blir sjokka når de ser meg ute fordi jeg har så brede skuldre. Har lagt alt på armer og skuldre. Har også fysisk sykdom som gjør at jeg ikke kan tene tung styrke. Så eneste jeg kan få gjort i forhold til selvtilliten er å gå ned lutt fett. Men annet ikke hvordan... 

Dette handler ikke om at du er feit, og det tror jeg du skjønner selv og :) 

Anonymkode: f9fe5...e50

ISW skrev (1 time siden):

Jeg nekter dessverre å fortelle en som veier 49 kg hvordan man slanker seg og håper alle andre gjør det samme. 

Med mindre høyden din er 1,40 er du ikke overvektig. 

Jeg holdt på å skrive nøyaktig det samme!

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

skjnte jeg ikkeburde nevn tallene, men er ekstremt ro i armeneogskuldre.-- ford i jeg har hovne lymfeknter der.. og de får jeg ikke vekk- gjør når folk går sånn rart rundt meg opgg bakker til sieden er det er tengn på at jeg e blitt veldig stor. 

Det der er noe som skjer kun i ditt hode, men 49 kg er det ikke mulig at du er stor dersom du har normal høyde.

AnonymBruker
Lillemus skrev (8 timer siden):

Jeg holdt på å skrive nøyaktig det samme!

Det der er noe som skjer kun i ditt hode, men 49 kg er det ikke mulig at du er stor dersom du har normal høyde.

hva gjør du for å holde en nprmalvekt  da+

+?

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg ligger litt over normalvekt med en bmi på 27. 😊

Tenker for å ikke gå opp, mne holde stabil vekt. Uavngengig om at du er litt over.  Jeg må ligge litt under pga av lite muskler og fordi jeg er muskulr i bygning av natur.

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tenker for å ikke gå opp, mne holde stabil vekt. Uavngengig om at du er litt over.  Jeg må ligge litt under pga av lite muskler og fordi jeg er muskulr i bygning av natur.

Sorry, men du får ingen treningsråd eller kostholdsråd av meg, har en følelse av at det ligger noe mer under her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...