Gå til innhold

Et mulig funn i Lørenskog-saken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leste at de har funnet noe ved sloravannet nedenfor huset der Hagen bodde. Jeg tenker på en sak : er de sikker på at hun hun har blitt drept? 

Jeg håper at det er levninger av henne som er funnet. Bedre det enn at hun aldri blir funnet, tenker jeg. For da får familie og venner et svar ihvertfall.  

Anonymkode: ae927...299

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461039-et-mulig-funn-i-l%C3%B8renskog-saken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste at de har funnet noe ved sloravannet nedenfor huset der Hagen bodde. Jeg tenker på en sak : er de sikker på at hun hun har blitt drept? 

Jeg håper at det er levninger av henne som er funnet. Bedre det enn at hun aldri blir funnet, tenker jeg. For da får familie og venner et svar ihvertfall.  

Ettersom det ikke står noe i noen nettaviser nå så var det vel ikke noe spesielt allikevel?

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Vi får bare vente og se. Jeg håper i alle fall at saken blir oppklart så Tom Hagen enten blir helt dømt eller helt frifunnet. 

Håper saken blir oppklart snart.  Er greit å få et svar på hva som skjedde. Hagen hevder at han er uskyldig og etter hva som jeg har fått med meg så tror barna deres det samme. Det gjenstår å få et svar på hva som faktisk hendte med henne. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det var en parykk uten tilknytning til saken i følge dagbladet

Anonymkode: 3bd2b...0a6

Ja, tenkte at det sikkert ikke var noe. Men lurt å ta med seg det man kan undersøke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...