Gå til innhold

Skal du se eurovision song contest i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Ja ja, det er bare å konstatere at jeg ikke skjønner meg på folket og at det finnes viktigere ting i verden enn MGP, tross alt 😱😊

Låta er helt forj...😂

Anonymkode: 1955d...b39

Annonse

påskelilje
Nicklusheletida skrev (7 minutter siden):

Ja ja, det er bare å konstatere at jeg ikke skjønner meg på folket og at det finnes viktigere ting i verden enn MGP, tross alt 😱😊

Jeg hadde aldri trodd at Italia skulle vinne. Veldig bra bass og show, synes jeg! Skuffende at Tix kom så langt ned. 

Godt med alle som slo Ukraina!

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Ja, noe av det verste jeg har hørt. 😂

Grusomt! Jeg er nok for gammel til at jeg synes det er kult med hardrock i ESC. Har vel aldri likt det heller -i noen sammenheng egentlig. Takler ikke sånn musikk rett og slett. 🤮

Anonymkode: 1955d...b39

Nicklusheletida
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri trodd at Italia skulle vinne. Veldig bra bass og show, synes jeg! Skuffende at Tix kom så langt ned. 

Jeg er ikke overrasket over at Tix kom langt ned. Frankrike kom på andreplass. De hadde vunnet om det bare var meg i jurien :)

Synes Frankrike og Italia bar bra, så resultatet er greit.

Det var første gang jeg har sett en hel sending siden 80 tallet. Det virker som om mange her også har fulgt med. Er vi sultne på fjas og fjolleri etter pandemien?

Nok en gang flere nummer med synkrondans med voldsomme bevegelser,  glitter og fjær for å hausse opp en svak låt. Blir ikke Gran Prix uten dem. Tix skiller seg ikke veldig ut sånn sett. Når jeg ser det andre gang virker det ganske kalkulert at han viser frem ticsene i showet. Det er ikke så farlig om det er ekte. Det er et show.

Det var tre fire feministlåter i år la jeg merke til, hvorav den russiske var den sterkeste. Den er helt harmløs, men provoserte tydeligvis voldsomt i Russland.

påskelilje
Grendel skrev (47 minutter siden):

Det var første gang jeg har sett en hel sending siden 80 tallet. Det virker som om mange her også har fulgt med. Er vi sultne på fjas og fjolleri etter pandemien?

Nok en gang flere nummer med synkrondans med voldsomme bevegelser,  glitter og fjær for å hausse opp en svak låt. Blir ikke Gran Prix uten dem. Tix skiller seg ikke veldig ut sånn sett. Når jeg ser det andre gang virker det ganske kalkulert at han viser frem ticsene i showet. Det er ikke så farlig om det er ekte. Det er et show.

Det var tre fire feministlåter i år la jeg merke til, hvorav den russiske var den sterkeste. Den er helt harmløs, men provoserte tydeligvis voldsomt i Russland.

Ja, det er SÅ lenge siden jeg også har sittet hele kvelden og sett det! De to ungdommene våre var også der (ingenting annet å finne på 😁)

I stor grad enig I din analyse.  Vi er nok utsultet på noe som bare er gøy, farger, show og lite alvorlig.

AnonymBruker
cilie skrev (10 timer siden):

Heia Norge, Sverige, Belgia, Italia og Finland. 

Jeg stemte en stemme på Italia, en på Frankrike,  en på Hellas og 5 på Sverige.  Men faktisk: liker at Italia vant i år 😀

Anonymkode: 0d30b...64a

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

Italia og Frankrike hadde best laget musikk synes jeg. Men likte Hellas og Sverige også. Veldig gøy når noen tidligere gatemusikere fra Roma vinner!  :) . Ble glad!!!

påskelilje
Ekstra skrev (2 timer siden):

Vinneren var fæl, men befriende annerledes.

Den franske var fin, men spilte jo veldig på Piaf (særlig Bravo!) og annen kjent fransk musikk som Brel.

Den norske var ok, men fort glemt.

Det er vel de tre jeg har hørt.

Jeg tenkte også på Jacques Brel, særlig sangen J'arrive. Nydelig sang, den franske i går. Må finne teksten,  så skal jeg virkelig nyte den ❤

AnonymBruker
påskelilje skrev (På 23.5.2021 den 1.01):

Italia trodde ikke at de skulle vinne utifra hva jeg leser så ekstra gøy med slike overraskelser.  De ble så rørt og glad. 

AnonymBruker
påskelilje skrev (På 23.5.2021 den 16.57):

Jeg tenkte også på Jacques Brel, særlig sangen J'arrive. Nydelig sang, den franske i går. Må finne teksten,  så skal jeg virkelig nyte den ❤

Franske var fantastisk. Jeg stemte både på Italia og Frankrike men jeg håpet på Italia. 🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...