Gå til innhold

Har du klart å slutte å røyke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjære ex-røykere! Er det så vanskelig å slutte som folk skal ha det til? For bare noen tiår siden røyka over 30% av befolkningen, nå er det under 10%.

Jeg er en av de som slutta, det var ikke så vanskelig som man får inntrykk av? Du får abstinenser, og hjernen prøver å lure deg til å røyke, men du ligger jo ikke å vrir deg i svette og angst? Så hvor mange her på DOL har røyket før, og sluttet suksessfullt?

1 her.

Anonymkode: fd6e2...cda

Fortsetter under...

Jeg sluttet å røyke for godt over 20 år siden. Røyket ikke veldig mye, men følte meg ganske avhengig, særlig i sosiale lag med røykere. Nå føles det helt fremmed.

Har naturlig nok aldri angret på at jeg sluttet og savner ikke røyken.

Drømmeautomat

Jeg slutta å røyke for mange år sida og savner aldri sigaretter nå. Jeg syntes ikke det var så vanskelig som mange skulle ha det til, men jeg kjenner også folk som sier de fikk fysiske abstinenser. De fleste jeg kjenner som har røyka er nå eks-røykere.

Jeg røyket i ungdomstid og studietid. Sluttet i god tid før 30 og da røyking ble ut😅 Hendte i ettertid at jeg kunne ta en røyk på fest, men det vekket aldri noe ytterligere sug - ble bare mer uvel dagen derpå. 

Gikk overraskende bra å slutte, men gikk nok opp en del kg. Sukker er mye verre å slutte med. 

Jeg slutta å røyke for over 1 år siden, men jeg damper litt e-sigarett og tygger litt nikotintyggis.  Så jeg er ikke uten nikotin. 

Jeg har slutta mange ganger, men så blir jeg dårligere og så sprekker jeg. Så e-sigaretten er et bedre alternativ for meg enn å røyke. Selv om det beste hadde vært om jeg greide å kutte den også. Røykhosten er borte, så litt bedre er nok e-sigaretten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...