Gå til innhold

Hva tenker dere om sniffe-rykte i eurovision?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De slår bare fast at det ikke befant seg narkotika i Green Room. Men de testa han ikke. 

Anonymkode: 4f2d6...795

https://www.nrk.no/nyheter/negativ-doptest-for-esc-vinner-1.15507283

Medlemmene i bandet Måneskin, som vant Eurovision og representerte Italia, har frivillig tatt en rusmiddeltest. Testen var negativ, ifølge pressemeldingen. Det europeiske kringkastingsbyrået (EBU) har sett resultatet av rusmiddeltestene.

Anonymkode: 1d391...77d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Medlemmene i bandet Måneskin, som vant Eurovision og representerte Italia, har frivillig tatt en rusmiddeltest. Testen var negativ, ifølge pressemeldingen. Det europeiske kringkastingsbyrået (EBU) har sett resultatet av rusmiddeltestene.

Oki, da gir jeg meg 😂

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oki, da gir jeg meg 😂

Du så med andre ord noe som ikke fantes og påstå hardnakket at det var sniffing. Selv utrtente øyer kan jo se slikt, var det ikke det du sa?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leste det samme. Testen var negativ. Det var tåpelige spekulasjoner rundtomkring. Håper han får  fin beklagelse for det. 

Anonymkode: 19739...644

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen sitter åpenlyst med kamera og folk på alle kanter og sniffer kokain. Dette tror jeg bare Frankrike har hengt seg opp i. 

Anonymkode: e8d47...e15

Ja hvem er så dum og sitter åpenlyst  å sniffer narkotika på et tvshow? Testen var negativ. Stakkars mann. 

Der ser vi hvor feil folk kan spekulere om andre mennesker. 

AnonymBruker
Nathea skrev (12 timer siden):

Så trist at folk påstår at han sniffet på direkte TV. Folk sitter vell ikke åpenlyst å sniffer midt på grand prix.

Enig. Mener at de burde hatt bedre beviser for å uttale seg. Bare fordi han bøyer hode ned et lite øyeblikk... Det er ikke bra nok bevis. Håper at han får en skikkelig beklagelse for dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...