Gå til innhold

Håravfall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mister endel hår for tiden og det har vart i et år. Har opplevd dette tidligere også i perioder (derfor ikke relatert til stress eller sykdom) og leser at slike perioder er normalt. Jeg lurer likevel på om noen har noen gode tips til meg som kan hjelpe litt? Jeg bruker milde produkter i håret( fra apotek), varmebehandler lite, såå jeg tenker nok mer at jeg bør fokusere på kosttilskudd. Jeg spiser endel grønt men kanskje litt lite variert og tror jeg vil forsøke et kosttilskudd i første omgang. Noen som har tips til dame 40+ som trenger god næring til håret?

Anonymkode: e30f1...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (På 9.7.2021 den 18.28):

Mister endel hår for tiden og det har vart i et år. Har opplevd dette tidligere også i perioder (derfor ikke relatert til stress eller sykdom) og leser at slike perioder er normalt. Jeg lurer likevel på om noen har noen gode tips til meg som kan hjelpe litt? Jeg bruker milde produkter i håret( fra apotek), varmebehandler lite, såå jeg tenker nok mer at jeg bør fokusere på kosttilskudd. Jeg spiser endel grønt men kanskje litt lite variert og tror jeg vil forsøke et kosttilskudd i første omgang. Noen som har tips til dame 40+ som trenger god næring til håret?

Anonymkode: e30f1...79f

B.vitaminer? Men jeg tar det men mister mye hår selv om jeg tar det, men det er jo verdt å prøve. Jeg tar p.sprøyta og man kunne visst miste hår av den. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...