Gå til innhold

Ukens trening, uke 36


 cilie

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på treningssenter igjen og fikk vært der en gang forrige uke og to ganger i skogen.
 

Mer pain enn pleasure om dagen, så har som mål å klare 3 økter og er greit fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også trent styrke to ganger + vært på to sykkeltreningsturer + to gåturer. Satser på å få til dette fremover så sant jeg har tid. Snart blir sykkelturene erstattet av én spinning i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Jeg har begynt på treningssenter igjen og fikk vært der en gang forrige uke og to ganger i skogen.
 

Mer pain enn pleasure om dagen, så har som mål å klare 3 økter og er greit fornøyd. 

Så bra 🙂 Godt å ha kommet i gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to styrkeøkter på 1 time tirsdag og torsdag.

Syklet til jobb mandag, onsdag og torsdag.

I helga skulle vi gå lang fjelltur på lørdag, men så ble det tåke 😮 Så det ble tusletur på lørdagen og en kort fjelltur (1 time bare) på søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide 3 gåturer på 45min og var i høyeste pulssone 40min hver gang. + 1 gang på treningssenteret (70min)    Er fornøyd med dette. 

Denne uka kommer jeg ikke til å få gått noe særlig.  Har for mye på timeplanen (til å være meg)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reprise fra forrige uke

Jogget igjen, og fikk strekk igjen. Det er smertefritt, og så pang. Måtte gå hjem et par km.

Jobbet hardt fysisk og lot det være styrketreningen. 

Gikk en fjelltur.

 

Spoiler: Har denne uken jogget for tredje gang, og fikk tilbake strekken for tredje gang. Nå holdt det 4km før den plutselig kom, så det går rett vei. Det er bare jeg som ikke gidder å vente lenge nok.  Det ligger an til nok en fjelltur i helgen. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (44 minutter siden):

Reprise fra forrige uke

Jogget igjen, og fikk strekk igjen. Det er smertefritt, og så pang. Måtte gå hjem et par km.

Jobbet hardt fysisk og lot det være styrketreningen. 

Gikk en fjelltur.

 

Spoiler: Har denne uken jogget for tredje gang, og fikk tilbake strekken for tredje gang. Nå holdt det 4km før den plutselig kom, så det går rett vei. Det er bare jeg som ikke gidder å vente lenge nok.  Det ligger an til nok en fjelltur i helgen. Vi får se.

Da kan jeg også spoile: jeg har våget meg til å løpe litt på tredemølla på treningssenteret de to siste gangene! Bare noen minutter foreløpig (5-8 min på slutten av oppvarmingen). Og det er jo gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Da kan jeg også spoile: jeg har våget meg til å løpe litt på tredemølla på treningssenteret de to siste gangene! Bare noen minutter foreløpig (5-8 min på slutten av oppvarmingen). Og det er jo gøy!

Så bra. Det er en bra begynnelse. Kunne ønske jeg kunne løpe, men jeg får ikke lov av legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...