Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Glitter

Anbefalte innlegg

Fiskekaker potetmos og grønnsaker. Alt ferdig. Potetmos fra Toro, fiskekaker ferdig frosne, og grønnsaker fra pose. 

Anonymkode: a1203...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (13 minutter siden):

Tror det blir noe kyllingwok i dag. 

Det er godt da!

Her blir det omelett tror jeg, kom på først etter leggetid i går at vi ikke har noen ukeplan og ikke hadde jeg tenkt på middag for i dag heller og når vi ingen planer har så blir det som regel noe med egg. :) Vi har noen pølser og paprika så det går nok i stekepanna i en omelett tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 time siden):

Det er godt da!

Her blir det omelett tror jeg, kom på først etter leggetid i går at vi ikke har noen ukeplan og ikke hadde jeg tenkt på middag for i dag heller og når vi ingen planer har så blir det som regel noe med egg. :) Vi har noen pølser og paprika så det går nok i stekepanna i en omelett tenker jeg.

Dette høres ut som hos oss :) Når ingen ting er planlagt, blir det ofte en omelett, så får man i samme slengen brukt opp av ting som ligger i kjøleskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Dette høres ut som hos oss :) Når ingen ting er planlagt, blir det ofte en omelett, så får man i samme slengen brukt opp av ting som ligger i kjøleskapet :)

Jepp - det er alltids noe pølser eller noe i fryseren som kan slenges oppi og mannen er grei, han spiser alt jeg setter foran ham med like stor appetitt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha pizza med tomatsaus med litt chili, mozerella, tomaskiver og oliven. Veldig enkelt og noe av det beste jeg kan spise. Hvis jeg får lyst til å oppgradere den litt, så bruker jeg biffkjøtt og bytter ut tomatskiver med stekt sopp. Liker pizzaen helt enkel og uten saus når jeg lager, men kan også bestille på levering med saus og hele pakka en slapp søndag kveld. Pizza er godt uansett når, hvor og hvordan 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir Taco salat fra salatbaren på meny. De hadde ikke Taco kjøtt forrige gang jeg kjøpte fra salatbaren, så det har jeg hatt lyst på en stund. Den er godt. Er på farta i dag, så da blir det noe helt enkelt (Akkurat som om det ikke blir det hver dag😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bake torsk og potet i ovnen.  Har en liten skvett hollandaisesaus som jeg må bruke opp og så finner jeg grønnsaker til.  Skal lage dette om ettermiddagn før jeg skal ut og fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går laget jeg en selvkomponert suppe hvor hensikten var å lage noe varmt, noe mettende, bruke rester fra kjøleskap og skuffer, forhåpentligvis med god smak 😁 Mannen var litt uenig med meg om siste punkt ble innfridd.... 😂

*rester av grove nudler/tynn pasta

*en gulrot kuttet i tynne strimler

*en bit hodekål snittet i strimler

*rester av rød pesto

*to knoller jordskokk i tynne skiver (det var ikke rester, de ble tatt opp av jorda i går)

*saft fra syltet ingefær

*salt, pepper,  koriander 

*vann

Jeg syntes det ble ganske godt, jeg. Skal spise restene i dag 😊 Savnet løk, men det hadde vi ikke. Noen som vil prøve å lage den 😊?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

I dag laget jeg en kjøttdeiggryte med spaggeti. Jeg gjør det samme som når jeg lager omelett, at jeg bare putter oppi av det ting som befinner seg i kjøleskapet. 

I dag ble det sånn : sopp, kjøttdeig, vårløk,  paprika og en boks hermetiske tomater, salt og pepper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 timer siden):

I går laget jeg en selvkomponert suppe hvor hensikten var å lage noe varmt, noe mettende, bruke rester fra kjøleskap og skuffer, forhåpentligvis med god smak 😁 Mannen var litt uenig med meg om siste punkt ble innfridd.... 😂

*rester av grove nudler/tynn pasta

*en gulrot kuttet i tynne strimler

*en bit hodekål snittet i strimler

*rester av rød pesto

*to knoller jordskokk i tynne skiver (det var ikke rester, de ble tatt opp av jorda i går)

*saft fra syltet ingefær

*salt, pepper,  koriander 

*vann

Jeg syntes det ble ganske godt, jeg. Skal spise restene i dag 😊 Savnet løk, men det hadde vi ikke. Noen som vil prøve å lage den 😊?

 

Løk, hvitløk, litt chili, salt og masse pepper, så tror jeg denne kunne blitt knallgod 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...