Gå til innhold

Et ærlig spørsmål om vaksine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det med deg? Jeg fikk den også på torsdag og var spent ettersom jeg fikk skikkelig vondt i armen og lette influensasymptomer etter dose 2. Denne gangen ble jeg øm i armen, men ikke på langt nær så ille som ved dose 2 og merket ikke noe annet enn det. :) 

Jo det går bra nå, smertene i armen er borte i dag men det var sånn at jeg ikke kunne ligge på armen om natten. Godt det er over nå, og godt det ikke var så ille for deg nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jo det går bra nå, smertene i armen er borte i dag men det var sånn at jeg ikke kunne ligge på armen om natten. Godt det er over nå, og godt det ikke var så ille for deg nå :) 

Var ømt å ligge på venstre side de første to nettene her også, men så gikk det over. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Var ømt å ligge på venstre side de første to nettene her også, men så gikk det over. :) 

Så bra :) Det er godt når det går over, det er jo noen det ikke går over hos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Så bra :) Det er godt når det går over, det er jo noen det ikke går over hos. 

Det er mange corona ikke går over hos heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er mange corona ikke går over hos heller...

Ja det er vel det, håper vi slipper corona nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er vel det, håper vi slipper corona nå da. 

Om vi skulle få det så får vi med all sannsynlighet et mye lettere sykdomsforløp enn om vi hadde vært uvaksineret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (På 4.1.2022 den 12.31):

Ok. Ja tåler å være dårlig litt men blir redd av alt som blir skrevet om bivirkninger på FB side. Det er jo ikke måte på. 

Jeg vet heller ikke hvem jeg skal tro på. Det står alt mulig. Kjenner en som fikk første varianten og han hadde dårlig helse fra før, er enda verre nå. Så tok han vaksinen og ble enda verre, og ble frarådet å ta 2.dose. 
 

Og det sies at grunnen til at myndighetene ikke pålegger oss å ta den er fordi det er mange som får varige problemer men dette skal det ikke skrives om. De vil bli erstatningspliktige om det blir tvang, så derfor skremmes vi heller til å ta den «på eget initiativ». Jeg føler meg lurt isåfall. Tok 2 doser og nå blir det vel krav om 3.dose og.

Dette her konmer aldri til å ta slutt og jeg er mer redd for de psykiske sykdommene som kommer som følge av isolasjon og ensomhet enn at noen dør av viruset. 
 

Har også lest at det er veldig kreftfremkallende stoffer i testpinnen. Og masse kjemikalier i maskene. Men ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Jeg vet heller ikke hvem jeg skal tro på. Det står alt mulig. Kjenner en som fikk første varianten og han hadde dårlig helse fra før, er enda verre nå. Så tok han vaksinen og ble enda verre, og ble frarådet å ta 2.dose. 
 

Og det sies at grunnen til at myndighetene ikke pålegger oss å ta den er fordi det er mange som får varige problemer men dette skal det ikke skrives om. De vil bli erstatningspliktige om det blir tvang, så derfor skremmes vi heller til å ta den «på eget initiativ». Jeg føler meg lurt isåfall. Tok 2 doser og nå blir det vel krav om 3.dose og.

Dette her konmer aldri til å ta slutt og jeg er mer redd for de psykiske sykdommene som kommer som følge av isolasjon og ensomhet enn at noen dør av viruset. 
 

Har også lest at det er veldig kreftfremkallende stoffer i testpinnen. Og masse kjemikalier i maskene. Men ikke vet jeg. 

Nei det er ikke godt å vite hva som er rett når man leser så masse ulike ting, det er jo to sider her. Det er mange som er uenige med hverandre har jeg merket, man kunne i hvert fall respektere hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Og det sies at grunnen til at myndighetene ikke pålegger oss å ta den er fordi det er mange som får varige problemer men dette skal det ikke skrives om.

Selv ikke barnevaksinasjonsprogrammet er pålagt / obligatorisk. Så det er ikke noe suspekt i det. Vaksinetvang stemmer dårlig med det norske samfunnssystemet og helsevesenet.

Vi har et meldingssystem for bivirkninger som er åpent for alle (slik at det ikke nødvendigvis betyr at vaksinen er årsaken), tallene offentliggjøres på legemiddelverket.no  

https://legemiddelverket.no/godkjenning/koronavaksiner/slik-overvakes-koronavaksiner

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...