Gå til innhold

Påmeldt et ordentlig løp!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Hjeeelp! Jeg har deltatt i noen få virtuelle løp nå etter jul og synes det er moro og så fikk en kollega overtalt med til å melde meg på et lokalt ordentlig løp til sommeren! Jeg tror jeg dauer! Jeg vet jo jeg klarer 5 km helt fint, og det er jo 3 mnd til å det kommer forhåpentligvis til å gå bedre enn i dag også - men hjelp! 🤣 Noen som har deltatt i ordentlige løp her?

Deltar i klassen "Eldre veteran 50+"... 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har deltatt i et par løp. 

Jeg fant tilslutt ut at jeg ikke likte det for selv om jeg er god på jogging så er jeg ikke så god på fart. Jeg slo min egen rekord da og løp 5 km på 24:41 min, og ble best i min aldersklasse, men vi var bare 4 kvinner i alderen 20-29 år. Den beste kvinnen i hele løpet løp på 20 og noe. Men jeg holdt på å drepes. Så selv om det var litt mestring i det så gruet jeg meg til neste gang igjen. Jeg trivdes bedre med å løpe ei mil på 55 min slik som jeg gjorde den gangen enn å presse meg til å løpe noen minutter raskere. 😛

I fjor løp jeg 5 km på 28 min stort sett tror jeg. Liker det bedre litt rolig og det greier jeg ikke når det er løp.

Men litt gøy var det jo. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (56 minutter siden):

Hjeeelp! Jeg har deltatt i noen få virtuelle løp nå etter jul og synes det er moro og så fikk en kollega overtalt med til å melde meg på et lokalt ordentlig løp til sommeren! Jeg tror jeg dauer! Jeg vet jo jeg klarer 5 km helt fint, og det er jo 3 mnd til å det kommer forhåpentligvis til å gå bedre enn i dag også - men hjelp! 🤣 Noen som har deltatt i ordentlige løp her?

Deltar i klassen "Eldre veteran 50+"... 😂😂😂

Du begynner å bli seriøs nå. Det legger litt press på meg føler jeg. Et press som kroppen min sårt trenger etter korona-dvale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (32 minutter siden):

Du begynner å bli seriøs nå. Det legger litt press på meg føler jeg. Et press som kroppen min sårt trenger etter korona-dvale.

Presse! Presse! 😂 Mannen holdt på å le seg fordervet da jeg fortalte at jeg ikke hadde meldt med på Trimklassen, men Konkurranseklassen! :D 

@Glitter du løp jo mye raskere enn det jeg gjør! Min kollega som har lurt meg med på dette løper 5 km på 30+ så det er bare å ligge i hardtrening de neste 3 mnd så jeg ikke havner alt for langt bak. ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (1 time siden):

Har ingen erfaring, men ville bare si. Så gøy! Lykke til 😊

Tusen takk! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Presse! Presse! 😂 Mannen holdt på å le seg fordervet da jeg fortalte at jeg ikke hadde meldt med på Trimklassen, men Konkurranseklassen! :D 

@Glitter du løp jo mye raskere enn det jeg gjør! Min kollega som har lurt meg med på dette løper 5 km på 30+ så det er bare å ligge i hardtrening de neste 3 mnd så jeg ikke havner alt for langt bak. ;) 

 

Klart du må stille i konkurranseklassen!

Mannen din får bare le, helt til han får en påmelding i gave fra deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Presse! Presse! 😂 Mannen holdt på å le seg fordervet da jeg fortalte at jeg ikke hadde meldt med på Trimklassen, men Konkurranseklassen! :D 

@Glitter du løp jo mye raskere enn det jeg gjør! Min kollega som har lurt meg med på dette løper 5 km på 30+ så det er bare å ligge i hardtrening de neste 3 mnd så jeg ikke havner alt for langt bak. ;) 

 

Hehe joda jeg løp på en grei tid, men ikke godt nok til å markere seg noe særlig i løp. Men det er jo litt det med å konkurrere mot seg selv også da, og jeg var jo absolutt ikke på bunn. :)

Du har jo god tid til å forbedre tiden. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 minutter siden):

Klart du må stille i konkurranseklassen!

Mannen din får bare le, helt til han får en påmelding i gave fra deg...

Ikke at jeg har noen forhåpninger om å komme på pallen, men det er jo ikke premiering i trimklassen så der får jeg jo i alle fall ikke premie... Kan jo håpe at det ikke er flere enn 3 påmeldte i kvinneklassen over 50? ;)

Glitter skrev (6 minutter siden):

Hehe joda jeg løp på en grei tid, men ikke godt nok til å markere seg noe særlig i løp. Men det er jo litt det med å konkurrere mot seg selv også da, og jeg var jo absolutt ikke på bunn. :)

Du har jo god tid til å forbedre tiden. 😊

Jeg perset jo på 5 km i dag med 39:33 så jeg har ingen andre ambisjoner enn å debutere som konkurranseløper! :D  Jeg er jo ikke ute etter å markere meg, det er kun for moro og kollegaen min som har lurt meg med på dette kommer til å gruse meg. ;) Men man kan jo håpe at man ikke kommer helt sist om det er mange påmeldte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Ikke at jeg har noen forhåpninger om å komme på pallen, men det er jo ikke premiering i trimklassen så der får jeg jo i alle fall ikke premie... Kan jo håpe at det ikke er flere enn 3 påmeldte i kvinneklassen over 50? ;)

Jeg perset jo på 5 km i dag med 39:33 så jeg har ingen andre ambisjoner enn å debutere som konkurranseløper! :D  Jeg er jo ikke ute etter å markere meg, det er kun for moro og kollegaen min som har lurt meg med på dette kommer til å gruse meg. ;) Men man kan jo håpe at man ikke kommer helt sist om det er mange påmeldte!

Oppdater da. Jeg blir med jeg også  på forum😁🙃🧘‍♀️🤸‍♀️🏋️♂️

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Hjeeelp! Jeg har deltatt i noen få virtuelle løp nå etter jul og synes det er moro og så fikk en kollega overtalt med til å melde meg på et lokalt ordentlig løp til sommeren! Jeg tror jeg dauer! Jeg vet jo jeg klarer 5 km helt fint, og det er jo 3 mnd til å det kommer forhåpentligvis til å gå bedre enn i dag også - men hjelp! 🤣 Noen som har deltatt i ordentlige løp her?

Deltar i klassen "Eldre veteran 50+"... 😂😂😂

Imponerende. Har vært med på flere mosjonsløp, men det er vel et kvart århundre siden. Pleide å melde meg på Sentrumsløpet for å motivere meg til å jogge på senvinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (2 timer siden):

Hjeeelp! Jeg har deltatt i noen få virtuelle løp nå etter jul og synes det er moro og så fikk en kollega overtalt med til å melde meg på et lokalt ordentlig løp til sommeren! Jeg tror jeg dauer! Jeg vet jo jeg klarer 5 km helt fint, og det er jo 3 mnd til å det kommer forhåpentligvis til å gå bedre enn i dag også - men hjelp! 🤣 Noen som har deltatt i ordentlige løp her?

Deltar i klassen "Eldre veteran 50+"... 😂😂😂

Det klarer nok du som er så sprek :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (2 timer siden):

Hjeeelp! Jeg har deltatt i noen få virtuelle løp nå etter jul og synes det er moro og så fikk en kollega overtalt med til å melde meg på et lokalt ordentlig løp til sommeren! Jeg tror jeg dauer! Jeg vet jo jeg klarer 5 km helt fint, og det er jo 3 mnd til å det kommer forhåpentligvis til å gå bedre enn i dag også - men hjelp! 🤣 Noen som har deltatt i ordentlige løp her?

Deltar i klassen "Eldre veteran 50+"... 😂😂😂

Forresten gratulerer med løpet. Du var med, sprekt av deg. Fikk ikke med meg hele teksten før jeg svarte. Kult gjort av deg og stille løp 🏋️

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Forresten gratulerer med løpet. Du var med, sprekt av deg. Fikk ikke med meg hele teksten før jeg svarte. Kult gjort av deg og stille løp 🏋️

Det jeg løp i dag er jo et virtuelt løp, man betaler en startkontingent, men løper for seg selv i løpet av et gitt tidsrom (3 dager som regel) og registrerer på nettet hvor fort/langt man har løpt. :) Gleder meg litt til å delta på ordentlig sammen med andre da og ikke minst med en kollega - som riktignok kommer til å gruse meg! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (38 minutter siden):

Hehe joda jeg løp på en grei tid, men ikke godt nok til å markere seg noe særlig i løp. Men det er jo litt det med å konkurrere mot seg selv også da, og jeg var jo absolutt ikke på bunn. :)

Du har jo god tid til å forbedre tiden. 😊

Det er få som kan regne med å markere seg i sånne løp. De beste driver med løping eller langrenn på elitenivå.

Man må bare sette noen mål og konlurrere mot seg selv.

(Uansett så løper jo du ganske fort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (42 minutter siden):

Det jeg løp i dag er jo et virtuelt løp, man betaler en startkontingent, men løper for seg selv i løpet av et gitt tidsrom (3 dager som regel) og registrerer på nettet hvor fort/langt man har løpt. :) Gleder meg litt til å delta på ordentlig sammen med andre da og ikke minst med en kollega - som riktignok kommer til å gruse meg! ;) 

Hehe det viktigstes er og kose seg (vel)!?  og faktisk delta. Så lenge du gjør så godt du kan, så er det det viktigste☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 time siden):

Det jeg løp i dag er jo et virtuelt løp, man betaler en startkontingent, men løper for seg selv i løpet av et gitt tidsrom (3 dager som regel) og registrerer på nettet hvor fort/langt man har løpt. :) Gleder meg litt til å delta på ordentlig sammen med andre da og ikke minst med en kollega - som riktignok kommer til å gruse meg! ;) 

Du kan melde deg på maratonet u september og få med jobben din så kan dere være et lag. Dersom du vil løpe maraton😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (11 minutter siden):

Du kan melde deg på maratonet u september og få med jobben din så kan dere være et lag. Dersom du vil løpe maraton😅

*hahahahaha* Nah - 5 km holder for meg. :) Er riktignok påmeldt 10 kms distansen på et virtuelt løp helgen etter dette løpet... Var visst litt i overkant mye adrenalin i omløp etter løpet i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (16 minutter siden):

*hahahahaha* Nah - 5 km holder for meg. :) Er riktignok påmeldt 10 kms distansen på et virtuelt løp helgen etter dette løpet... Var visst litt i overkant mye adrenalin i omløp etter løpet i dag...

Woooow spreking👊💪 hehehe uansett utrolig stilig at du melder deg på. 5 km er langt det også, og godt nok. Du kan høre på denne

som en motivasjon. Etter du har rundet 10 km så kan du høre på denne og synge «nå koooser vi oss» og ha goood samvittighet frem mot sommeren😜😎☀️

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Ikke at jeg har noen forhåpninger om å komme på pallen, men det er jo ikke premiering i trimklassen så der får jeg jo i alle fall ikke premie... Kan jo håpe at det ikke er flere enn 3 påmeldte i kvinneklassen over 50? ;)

Jeg perset jo på 5 km i dag med 39:33 så jeg har ingen andre ambisjoner enn å debutere som konkurranseløper! :D  Jeg er jo ikke ute etter å markere meg, det er kun for moro og kollegaen min som har lurt meg med på dette kommer til å gruse meg. ;) Men man kan jo håpe at man ikke kommer helt sist om det er mange påmeldte!

Det er artig med premie. I mitt andre løp fikk jeg gavekort på 200 kr. 😊 

Nei, det var kanskje feil ord, men jeg blir sånn som prøver alt jeg kan for å holde følge med de beste og det greier jeg jo ikke. 😅 

Nå er jo du lavere enn meg da. Vil tro lengde på bein er en fordel mtp fart! 

Grendel skrev (1 time siden):

Det er få som kan regne med å markere seg i sånne løp. De beste driver med løping eller langrenn på elitenivå.

Man må bare sette noen mål og konlurrere mot seg selv.

(Uansett så løper jo du ganske fort.)

Nei det har du vel helt rett i. Terapeuten jeg hadde på familievernkontoret var den som fikk meg med på løpene og han vinner jo alt mulig selv om han var i slutten av  40-årene. Han driver ikke med noe elite, men er bare generelt sett rå. 

Hm ja, jeg vet ikke. Har kanskje en grei fart. Kanskje jeg sammenligner meg med feil gruppe i samfunnet. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...