Gå til innhold

Påmeldt et ordentlig løp!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (5 minutter siden):

Nå er jo du lavere enn meg da. Vil tro lengde på bein er en fordel mtp fart! 

Disse beina er ikke bygget for fart nei! 😂 Når mannen og jeg er ute og går tur går jeg fort en og en halv gang så mange skritt som ham, om ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Så gøy, Lillemus! Jeg løp jo to løp i 2018 (tror jeg), men så fikk jeg vondt i ryggen og så ble det ikke mer løping. Det var veldig gøy med ordentlig løp 😊 Du er inspirerende! Kaaaaaanskje du får en sørlending i gang også 😁?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (12 timer siden):

Disse beina er ikke bygget for fart nei! 😂 Når mannen og jeg er ute og går tur går jeg fort en og en halv gang så mange skritt som ham, om ikke mer.

Er du veldig lav da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (15 minutter siden):

Er du veldig lav da?

Jepp. :) 152 cm. Har ikke sjanse til å gå med laaange steg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (29 minutter siden):

Jepp. :) 152 cm. Har ikke sjanse til å gå med laaange steg jeg.

Oi jeg trodde jeg var lav 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Hvor høy er du da?

1.59😅 forstår det føles som du må gå mange skritt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (13 timer siden):

Det er artig med premie. I mitt andre løp fikk jeg gavekort på 200 kr. 😊 

Nei, det var kanskje feil ord, men jeg blir sånn som prøver alt jeg kan for å holde følge med de beste og det greier jeg jo ikke. 😅 

Nå er jo du lavere enn meg da. Vil tro lengde på bein er en fordel mtp fart! 

Nei det har du vel helt rett i. Terapeuten jeg hadde på familievernkontoret var den som fikk meg med på løpene og han vinner jo alt mulig selv om han var i slutten av  40-årene. Han driver ikke med noe elite, men er bare generelt sett rå. 

Hm ja, jeg vet ikke. Har kanskje en grei fart. Kanskje jeg sammenligner meg med feil gruppe i samfunnet. 😛

Det er skremmende høyt nivå blant menn på 40+.

Saken er at de fleste menn er feige kyllinger som ikke vil delta hvis de ikke "gjør det bra." Til slutt er det bare noen få kondis-fantom igjen i de klassene, og ikke noe liste-fyll.

Jeg tar på meg opogaven som listefyll og er like fornøyd om jeg så kommer sist, bare jeg når mitt eget mål. Mange på min alder klarer ikke å løpe i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (Akkurat nå):

Mange på min alder klarer ikke å løpe i det hele tatt. 

Det har du helt rett i! Jeg har ikke tenkt på det tidligere, men i går gikk det plutselig opp for meg at jeg er den sprekeste av oss søsken og det er vel ikke akkurat godt nytt for de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (8 minutter siden):

Jeg tar på meg opogaven som listefyll og er like fornøyd om jeg så kommer sist, bare jeg når mitt eget mål. Mange på min alder klarer ikke å løpe i det hele tatt. 

My man 😁

Sånn tenker jeg også. Nå for tiden er det mest i forbindelse med styrketrening.  Veldig mange sterke menn der som løfter veldig tungt. Jeg holder meg til de minste vektskivene på stanga (2,5 og 5 kilo) og er storfornøyd med det 😊 Ang løp så satte jeg meg også konkret mål, og hadde ingen ambisjoner ift de andre deltakerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...