Gå til innhold

Trening uke 12


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Kort rapportering for uka:

Jeg har vært syk, så eneste fysiske bevegelse jeg har gjort denne uka, var en kort skitur i dag. Vi gikk max 4 km, i rooooolig tempo, med mange korte pauser og en laaaaaang der vi satte oss i sola og nøyt påskeværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper formen kommer seg fort @påskelilje! Jeg slapp unna for denne gang ser det ut til. Har imidlertid vært litt plaget med noe annet, så vil vel si at mine 4 økter blir til 3, da to var noe svakere enn ønskelig. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 spinningtimer, 1 vannaerobic, 2 ganger styrke og søndagstur med mange laaaange bakker:-) Også prøvde jeg meg på en yogatime som var så kjedelig at jeg snek meg ut igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

God bedring Påskelilje :)

Jeg nyter hyttelivet og har også vært på skitur både i går og i dag. Samboeren dro hjem i dag, men jeg skal ha hyttekontor hele uka 😍 Jeg fikk besøk av sønnen i dag som skal sitte her å lese til eksamen. Han følger forelesningene på nett. 

Det har vært så deilig å komme hit og få nok søvn. Har vært så utslitt av lite søvn og stress i det siste. Har hatt alt for mye å gjøre en stund nå, så det å komme hit å sove i fjellluft og få noen skiturer gjorde godt for kropp og sjel. 

Jeg kommer til å kose meg glugg i hjel med hytteliv i fjellet 🥰

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (7 timer siden):

God bedring Påskelilje :)

Jeg nyter hyttelivet og har også vært på skitur både i går og i dag. Samboeren dro hjem i dag, men jeg skal ha hyttekontor hele uka 😍 Jeg fikk besøk av sønnen i dag som skal sitte her å lese til eksamen. Han følger forelesningene på nett. 

Det har vært så deilig å komme hit og få nok søvn. Har vært så utslitt av lite søvn og stress i det siste. Har hatt alt for mye å gjøre en stund nå, så det å komme hit å sove i fjellluft og få noen skiturer gjorde godt for kropp og sjel. 

Jeg kommer til å kose meg glugg i hjel med hytteliv i fjellet 🥰

 

Jeg har glemt å gratulere med ny hytte. Gratulerer med hytte! Det er en deilig tilværelse som er deg vel unt.

Jeg har gått fra å være den som trener mest til å være langt nede på lista.

Jeg tok en 8km joggetur tidlig i uken pluss en skitur i skikkelig ruskevær bare for å få mine to økter. Jeg vil trappe opp løpingen ganske gradvis så jeg ikke får noe vondt noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg har glemt å gratulere med ny hytte. Gratulerer med hytte! Det er en deilig tilværelse som er deg vel unt.

Jeg har gått fra å være den som trener mest til å være langt nede på lista.

Jeg tok en 8km joggetur tidlig i uken pluss en skitur i skikkelig ruskevær bare for å få mine to økter. Jeg vil trappe opp løpingen ganske gradvis så jeg ikke får noe vondt noe sted.

Noen ganger er det slik og noen ganger er det sånn. Ingen kan være på topp hele tiden. Er sikker på at du henter deg inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (11 timer siden):

Kort rapportering for uka:

Jeg har vært syk, så eneste fysiske bevegelse jeg har gjort denne uka, var en kort skitur i dag. Vi gikk max 4 km, i rooooolig tempo, med mange korte pauser og en laaaaaang der vi satte oss i sola og nøyt påskeværet!

Klarte å skade meg litt på ski, ikke alvorlig, men nok til at jeg ikke har kommet meg på trening hele uka :(.  Ikke helt bra ennå, men håper å komme meg i gang igjen denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (12 timer siden):

God bedring Påskelilje :)

Jeg nyter hyttelivet og har også vært på skitur både i går og i dag. Samboeren dro hjem i dag, men jeg skal ha hyttekontor hele uka 😍 Jeg fikk besøk av sønnen i dag som skal sitte her å lese til eksamen. Han følger forelesningene på nett. 

Det har vært så deilig å komme hit og få nok søvn. Har vært så utslitt av lite søvn og stress i det siste. Har hatt alt for mye å gjøre en stund nå, så det å komme hit å sove i fjellluft og få noen skiturer gjorde godt for kropp og sjel. 

Jeg kommer til å kose meg glugg i hjel med hytteliv i fjellet 🥰

 

Takk ❤️ 

Det høres helt nyyyyydelig ut! Må være drømmen å ha hjemmekontor på hytta nå! Nyt dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (2 timer siden):

Klarte å skade meg litt på ski, ikke alvorlig, men nok til at jeg ikke har kommet meg på trening hele uka :(.  Ikke helt bra ennå, men håper å komme meg i gang igjen denne uka.

Kjedelig 😞 God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (15 timer siden):

Kort rapportering for uka:

Jeg har vært syk, så eneste fysiske bevegelse jeg har gjort denne uka, var en kort skitur i dag. Vi gikk max 4 km, i rooooolig tempo, med mange korte pauser og en laaaaaang der vi satte oss i sola og nøyt påskeværet!

Ble bare en tur forrige uke, på tirsdag og da la jeg inn noen spurter underveis. På torsdag var jeg ikke i form og på fredag så sliten at jeg ikke maktet meg på jobb engang og har tatt det rolig i helgen også. Spørs om det blir en mølletur i dag, det er ikke utevær i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 4 treninger med spinningsykkel og styrketrening og to turer på 1,5 km. 

Betennelse både her og der begrenser meg, men. Satser på 5-6 "turer" på spinningsykkelen denne uka da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (12 timer siden):

Klarte å skade meg litt på ski, ikke alvorlig, men nok til at jeg ikke har kommet meg på trening hele uka :(.  Ikke helt bra ennå, men håper å komme meg i gang igjen denne uka.

Uflaks! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye går dere i hverdagen? Dvs hvor mange skritt går med til forflytning?

Jeg bør egentlig ikke belaste anklene noe særlig, men selv uten noen form for turgåing ender jeg opp med ukentlig snitt på 15000 skritt daglig. Har ikke parkeringsplass ved leiligheten og må gå 10-15 minutter for å komme til off. kommunikasjon🙁 Skjønner ikke helt hvordan løse det.

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
frosken skrev (5 minutter siden):

Hvor mye går dere i hverdagen? Dvs hvor mange skritt går med til forflytning?

Jeg bør egentlig ikke belaste anklene noe særlig, men selv uten noen form for turgåing ender jeg opp med ukentlig snitt på15000 skritt daglig. Har ikke parkeringsplass ved leiligheten og må gå 10-15 minutter for å komme til off. kommunikasjon🙁 Skjønner ikke helt hvordan løse det.

Mye mer enn det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (11 minutter siden):

Hvor mye går dere i hverdagen? Dvs hvor mange skritt går med til forflytning?

Jeg bør egentlig ikke belaste anklene noe særlig, men selv uten noen form for turgåing ender jeg opp med ukentlig snitt på 15000 skritt daglig. Har ikke parkeringsplass ved leiligheten og må gå 10-15 minutter for å komme til off. kommunikasjon🙁 Skjønner ikke helt hvordan løse det.

Jeg går bare rundt 6000 de dagene jeg ikke går tur 😳. Måler bare med telefonen, og bærer den ikke med meg hverken hjemme eller på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
frosken skrev (21 minutter siden):

Hvor mye går dere i hverdagen? Dvs hvor mange skritt går med til forflytning?

Jeg bør egentlig ikke belaste anklene noe særlig, men selv uten noen form for turgåing ender jeg opp med ukentlig snitt på 15000 skritt daglig. Har ikke parkeringsplass ved leiligheten og må gå 10-15 minutter for å komme til off. kommunikasjon🙁 Skjønner ikke helt hvordan løse det.

Jeg går ikke mange skritt utenom trening. I dag ble det 3700, og det er nok litt mer enn gjennomsnittet 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (8 timer siden):

Hvor mye går dere i hverdagen? Dvs hvor mange skritt går med til forflytning?

Jeg bør egentlig ikke belaste anklene noe særlig, men selv uten noen form for turgåing ender jeg opp med ukentlig snitt på 15000 skritt daglig. Har ikke parkeringsplass ved leiligheten og må gå 10-15 minutter for å komme til off. kommunikasjon🙁 Skjønner ikke helt hvordan løse det.

5000 - 15.000 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (21 timer siden):

Takk ❤️ 

Det høres helt nyyyyydelig ut! Må være drømmen å ha hjemmekontor på hytta nå! Nyt dagene!

Ja, dette har vært drømmen lenge og nå er jeg her :) Det er så fint her i dag. Sol og vindstille. Jeg må jobbe til 18, 00 , men får en liten tur ut før der blir mørkt. Ca 1, 5 time i går.   Sover som en stein her oppe. Det er så deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (På 28.3.2022 den 10.07):

Klarte å skade meg litt på ski, ikke alvorlig, men nok til at jeg ikke har kommet meg på trening hele uka :(.  Ikke helt bra ennå, men håper å komme meg i gang igjen denne uka.

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...