Gå til innhold

Trening uke 12


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg går vel mellom 10 000 og 15 000 skritt daglig, men det er inkludert trening og gåtur. Jeg er jo ellers veldig stillesittende siden jeg ikke jobber. I går ble det 10 000 skritt. Gikk bare til og fra busstopp noen ganger pluss 45 min trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022
hipohopp2022 skrev (11 timer siden):

Mye mer enn det…

Hvorfor får ikke jeg noe likes når jeg går mer enn dere? 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor får ikke jeg noe likes når jeg går mer enn dere? 😂🙈

Hvorfor tror du? Det er sykelig, sannsynligvis. Og for meg virker det som at du søker bekreftelse. 

Jeg har måttet jobbe med at mest mulig aktivitet ikke nødvendigvis er det samme som å være flink. Ikke når det går negativt utover kroppen. Og i ditt tilfelle er det med på å skape alvorlig undervekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvorfor tror du? Det er sykelig, sannsynligvis. Og for meg virker det som at du søker bekreftelse. 

Jeg har måttet jobbe med at mest mulig aktivitet ikke nødvendigvis er det samme som å være flink. Ikke når det går negativt utover kroppen. Og i ditt tilfelle er det med på å skape alvorlig undervekt.

Søker absolutt ingenting!! Jeg vil være med i denne tråden. Vi har ulike historier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Søker absolutt ingenting!! Jeg vil være med i denne tråden. Vi har ulike historier. 

Hvorfor var det nøye for deg om du fikk likes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (15 minutter siden):

Hvorfor var det nøye for deg om du fikk likes da?

Ville bare føle meg flink. Og få Feedback på det. Er ganske menneskelig. Men men!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (39 minutter siden):

Hvorfor får ikke jeg noe likes når jeg går mer enn dere? 😂🙈

Fordi vi ikke ønsker deg noe vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (13 minutter siden):

Ville bare føle meg flink. Og få Feedback på det. Er ganske menneskelig. Men men!!!!!!!!!!!!

Men det er poenget mitt. Å gå så mye når man er så syk er ikke å være flink. Det er en syk tanke. 

Jeg har også trodd jeg har vært flink før. Hvor jeg gikk ei mil på dagen og jogget på kvelden osv. Men det slet ut kroppen min. Spesielt siden matinntaket ikke stod i stil med aktiviteten. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Glitter skrev (6 minutter siden):

Men det er poenget mitt. Å gå så mye når man er så syk er ikke å være flink. Det er en syk tanke. 

Jeg har også trodd jeg har vært flink før. Hvor jeg gikk ei mil på dagen og jogget på kvelden osv. Men det slet ut kroppen min. Spesielt siden matinntaket ikke stod i stil med aktiviteten. 

😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Kanskje på tide å skille trening og slanking igjen og få det slik vi hadde det før. Dette er ikke noe morro lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Kanskje på tide å skille trening og slanking igjen og få det slik vi hadde det før. Dette er ikke noe morro lenger. 

Tror ikke det vil løse noe? Personer med slik problematikk og som bruker slike tråder som dette destruktivt vil vel oppsøke trådene uansett hvor de er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Glitter skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det vil løse noe? Personer med slik problematikk og som bruker slike tråder som dette destruktivt vil vel oppsøke trådene uansett hvor de er? 

På et rent treningsforum skal det kun handle om trening, ikke vekt. Når disse to forumene ble slått sammen, ga det rom for at man kunne diskutere begge deler i samme tråd og tråden blir ødelagt. 

De som er opptatt av slanking henger her inne, mens vi tidligere fikk beholde treningsformet for det det var ment som , stort sett fritt for slankeprat. 

Hvis brukeren forviller  seg inn på treningsforum, kan admin flytte tråden inn hit, slik de flytter andre tråder som havner feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

På et rent treningsforum skal det kun handle om trening, ikke vekt. Når disse to forumene ble slått sammen, ga det rom for at man kunne diskutere begge deler i samme tråd og tråden blir ødelagt. 

De som er opptatt av slanking henger her inne, mens vi tidligere fikk beholde treningsformet for det det var ment som , stort sett fritt for slankeprat. 

Hvis brukeren forviller  seg inn på treningsforum, kan admin flytte tråden inn hit, slik de flytter andre tråder som havner feil. 

Det er jo faktisk inndelt i kropp og kosthold, og sport og trening på KG. Så kan jo sikkert være en løsning her og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

På et rent treningsforum skal det kun handle om trening, ikke vekt. Når disse to forumene ble slått sammen, ga det rom for at man kunne diskutere begge deler i samme tråd og tråden blir ødelagt. 

De som er opptatt av slanking henger her inne, mens vi tidligere fikk beholde treningsformet for det det var ment som , stort sett fritt for slankeprat. 

Hvis brukeren forviller  seg inn på treningsforum, kan admin flytte tråden inn hit, slik de flytter andre tråder som havner feil. 

Jeg er helt enig med deg. Fokus på ren treningsglede blir jo helt borte, og det er mange som har trening som livsstil uten å være det minste opptatt av vekt og vektmestring. Hvis man attpåtil må vokte sine ord for å unngå å gi "feil" råd til brukere med spesielle utfordringer, blir det ekstra meningsløst. Da lar man heller være å skrive noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (7 timer siden):

Ja, dette har vært drømmen lenge og nå er jeg her :) Det er så fint her i dag. Sol og vindstille. Jeg må jobbe til 18, 00 , men får en liten tur ut før der blir mørkt. Ca 1, 5 time i går.   Sover som en stein her oppe. Det er så deilig :)

Høres veldig fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...