Gå til innhold

Hva spiste du i går (på en vanlig hverdag)?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje
Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Haha, måtte le litt jeg også :) Artig å se hvor smått og lite du beskriver både sjokoladen, vinen, baconsnacken og vannbakelsene  😀

Eh.... du kjenner jo meg 😮😁😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Godt å høre 🙂 Jeg driver med tung styrkeløft og går 1,5-2 mil i veldig kupert terreng flere ganger i uken, så har fått beskjed fra lege og trener at jeg må spise mer, noe jeg prøver på.  Men siden jeg har en historikk med alvorlig spiseforstyrrelse  har jeg en litt forvrengt bilde på hva som er for mye eller for lite. Synes dette med mat er  vanskelig, men treningen er så viktig for min psykiske helse så har jo lyst til å få det til. 

Anonymkode: 32d10...186

Med så mye aktivitet kan du godt spise mer ja, med tung styrketrening og lange, harde turer så trenger kroppen din enda mer energi. Jeg antar du driver tung styrketrening for å bygge muskler? Da trenger jo kroppen din noe å bygge muskler av. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (7 timer siden):

Eh.... du kjenner jo meg 😮😁😳

Ja, kjenner deg og liker deg 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Skogsbærblanding med nøtter, frø og mandelmelk.  

Lunch: 2 hjemmelagede glutenfrie  knekkebrød med hvitost 

Middag: Ovnsbakt torsk med ratatouille 

Kveldskos: Rødvin og mørk sjokolade + noen skiver ost og en liten håndfull nøtter.

Frokost, lunch og kveldskos er standard rutine, mens middagen selvsagt varierer. Stortrives med kostholdet mitt! :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...