Gå til innhold

Walkingpad C2: Bra for helsen og formen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (22 timer siden):

Du må gjerne sende meg en pm om du vil, jeg kan ikke sende deg siden du er anonym, men du har gjerne et nick i tillegg. ;) Hvis du vil altså, ikke noe press.

Ja, jeg kommer til å sende deg en pm. :) . Er gøy med å trene inne på tredemølle/ walkingpad.  😊. Jeg kunne av og til ønske at jeg hadde hastigheten opp til 10 km / t. Men den er veldig grei å gå på. Får god trening av å gå også. 

Anonymkode: c9dea...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg kommer til å sende deg en pm. :) . Er gøy med å trene inne på tredemølle/ walkingpad.  😊. Jeg kunne av og til ønske at jeg hadde hastigheten opp til 10 km / t. Men den er veldig grei å gå på. Får god trening av å gå også. 

Anonymkode: c9dea...c6b

Du får slite ut denne og se om du bor sånn at du kan ha mølle senere. :)  Gange er undervurdert som trening! Om man går med godt tempo så man blir svett og andpusten så er det gull! Men jeg har oppdaget at jeg ikke kan ha på "dødmannsknoppen" når jeg går på tredemølla for da bruker jeg armene mye mer aktivt enn når jeg løper. Når jeg røsker i tråden med hånden så hopper jo dødmannsknoppen av magneten den er festet med og tredemølla stopper og nuller seg ut! Det er jo ingen stor fare for at jeg faller når jeg går på den, håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 27.7.2022 den 11.49):

Du får slite ut denne og se om du bor sånn at du kan ha mølle senere. :)  Gange er undervurdert som trening! Om man går med godt tempo så man blir svett og andpusten så er det gull! Men jeg har oppdaget at jeg ikke kan ha på "dødmannsknoppen" når jeg går på tredemølla for da bruker jeg armene mye mer aktivt enn når jeg løper. Når jeg røsker i tråden med hånden så hopper jo dødmannsknoppen av magneten den er festet med og tredemølla stopper og nuller seg ut! Det er jo ingen stor fare for at jeg faller når jeg går på den, håper jeg...

Ja, det er sant. Jeg har begynt å tenke på det. Kunne egentlig tenke meg å ha en walkingpad som går opp til 10 til 12 km I timen. Denne går kun til 6. Men gange er undervurdert. Noen tror at gange ikke er trening, men jeg vil si at det kan virke sunnere å gå enn å løpe hardt hver gang man trener. Jeg har hatt en tendens til å trene ganske hardt med tempo på treningssenteret på ca 12 km I timen, men har ikke akkurat følt meg bra etter treningen. Ved denne formen for trening så gir det en bedre følelse. 

Ja det er det som jeg er redd for. Det er å falle når man løper i stort tempo. Mye bedre å gå synes jeg. Kiloene kan rase av ved gange også:) . 

 

Anonymkode: c9dea...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...