Gå til innhold

Ukas trening uke 30


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (2 timer siden):

Juhuuu! Må bare fortelle noe gøy 🙂 Jeg løp til jobben i dag! Hadde med skift og håndkle hit i går, og bestemte meg i går kveld for at dette skulle jeg prøve! Det gikk ikke så fort, og jeg gikk 2-3 ganger i 1-3 minutter, men ellers løp jeg hele veien. 7,5 kilometer er det, og jeg brukte 53 minutter. Var mørkerød da jeg kom på jobb, men etter en dusj og snart en times rolig kontorarbeid, begynner jeg vel å få en normal farge 😄 Gøy!

Så herlig! Jeg er kjempeimponert! Stå på - blir spennende ved rapporteringen på søndag. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
påskelilje skrev (13 timer siden):

Juhuuu! Må bare fortelle noe gøy 🙂 Jeg løp til jobben i dag! Hadde med skift og håndkle hit i går, og bestemte meg i går kveld for at dette skulle jeg prøve! Det gikk ikke så fort, og jeg gikk 2-3 ganger i 1-3 minutter, men ellers løp jeg hele veien. 7,5 kilometer er det, og jeg brukte 53 minutter. Var mørkerød da jeg kom på jobb, men etter en dusj og snart en times rolig kontorarbeid, begynner jeg vel å få en normal farge 😄 Gøy!

Veldig bra ja. Imponerende  😀 

Selv er jeg glad for at jeg til slutt kom meg på Evo ( treningssenteret ) denne uka. Jeg elsker fjellturer. Det er bare lystbetont, men gruer meg hver gang jeg skal på treningssenteret. Mandagen kom, men utsatte til tirsdag. Tirsdagen kom, men da utsatte jeg til onsdag 😀 Onsdag kom jeg meg ENDELIG avgårde og jaggu kom jeg meg avgårde i går på torsdag også. Skjønner ikke hvorfor jeg sliter sånn med å komme meg dit, når jeg vet hvor glad og lykkelig jeg blir etterpå. 

Jeg har 6- dagers arbeidsuke denne uka, men skal prøve å komme meg dit en tur i morgen etter jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...