Gå til innhold

Ukas trening uke 32


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg skal avgi rapport. Men nå må jeg først få returnert den, må bort på butikken i kveld og få sendt den, og så går det sikkert en uke eller to 😮 Trodde Kari Traa hadde små størrelser, men selve shortsdelen var altfor stor for meg i vidden.

Kari Traa er jo knøttsmått spør du meg - du er nok mye tynnere enn du tror! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (7 timer siden):

Rockering er kjempegøy! Jeg synes det går mye bedre bare etter 5-6 ganger! Knoter av og til litt når jeg skal rocke vrangveien, men det blir stadig bedre. Nå klarer jeg å snu meg 360 grader samtidig som jeg rocker også! Gøy! Har litt lyst til å prøve en slik: 

Fitness Smart Rosa Hula Hoop 24 Knop Avtakbare Hoops Gå Ned Vekt Sport

Men jeg aner ikke hvordan de er. Ligger masse filmer på youtube og det ser ut som folk digger dem, men jeg frykter jo at det bare er nok en ting som blir liggende og slenge etter den første uka...

Så bildet først og trodde det var et sexleketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Lekkert! Men shortsen er jo alt for kort, jeg hadde fått lårgniss... ;) Jeg må ha løpeshorts som går nedenfor det tykkeste punktet på lårene ellers gnisser de bare og blir såre.

Uflaks!!! Jeg var akkurat borte på butikken og returnerte plagget. Nå skulle jeg bestille rett størrelse  (måtte gjøre det hver for seg), og så er det utsolgt i alle størrelser 😳😳😳😳 Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Så bildet først og trodde det var et sexleketøy.

🤣🤣🤣

påskelilje skrev (27 minutter siden):

Uflaks!!! Jeg var akkurat borte på butikken og returnerte plagget. Nå skulle jeg bestille rett størrelse  (måtte gjøre det hver for seg), og så er det utsolgt i alle størrelser 😳😳😳😳 Æsj!

Nei! Så synd da! Skjørtet var jo rålekkert! Ingen andre som har det inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (26 minutter siden):

🤣🤣🤣

Nei! Så synd da! Skjørtet var jo rålekkert! Ingen andre som har det inne da?

Finner det ikke. Men har satt meg på varslingsliste hvis det kommer en retur i min størrelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (1 time siden):

Finner det ikke. Men har satt meg på varslingsliste hvis det kommer en retur i min størrelse 

Å nei 🙈 så kjipt når du først hadde kjøpt.. Sett på løpeskjørtet til Bara? Det er på salg ser jeg. Elsker at de alltid har mobillomme på innsiden 😅

https://no.barasportswear.com/collections/shorts-skirts/products/burgundy-running-skirt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (23 minutter siden):

Å nei 🙈 så kjipt når du først hadde kjøpt.. Sett på løpeskjørtet til Bara? Det er på salg ser jeg. Elsker at de alltid har mobillomme på innsiden 😅

https://no.barasportswear.com/collections/shorts-skirts/products/burgundy-running-skirt

Jeg har flere treningstightser fra Bara - elsker dem! Har to med lommer (en vinter og en sommer) og en uten (sommer) og det er helt klart de to med lommer som blir mest brukt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (44 minutter siden):

Å nei 🙈 så kjipt når du først hadde kjøpt.. Sett på løpeskjørtet til Bara? Det er på salg ser jeg. Elsker at de alltid har mobillomme på innsiden 😅

https://no.barasportswear.com/collections/shorts-skirts/products/burgundy-running-skirt

Oi, det var fint! Elsker rødt (selv om jeg nå var innstilt på lilla 😁). Har ikke prøvd Bara. Treningstightsene mine er Bumpro sine, elsker dem! 

Må tenke litt over om jeg skal kjøpe denne eller håpe på en retur i min størrelse fra Kari Traa 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Oi, det var fint! Elsker rødt (selv om jeg nå var innstilt på lilla 😁). Har ikke prøvd Bara. Treningstightsene mine er Bumpro sine, elsker dem! 

Må tenke litt over om jeg skal kjøpe denne eller håpe på en retur i min størrelse fra Kari Traa 😁

Kjøpe denne. Og vente på Kari Traa. Du har jo bruk for to, de må jo vaskes etter noen gangers bruk og hva skal du løpe i mens det henger til tørk liksom!? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ei dårlig uke . En treningsøkt på Evo. 

Litt usikker på om denne uka blir så mye bedre. Litt mye annet å gjøre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Kjøpe denne. Og vente på Kari Traa. Du har jo bruk for to, de må jo vaskes etter noen gangers bruk og hva skal du løpe i mens det henger til tørk liksom!? ;) 

Haha 😄 Du altså, jeg løper ikke så ofte at det skulle bli noe problem 😄

Men.... jeg skulle uansett hatt et løpeplagg nå, mens jeg er i siget. Skal tenke ut dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (På 16.8.2022 den 7.54):

Haha 😄 Du altså, jeg løper ikke så ofte at det skulle bli noe problem 😄

Men.... jeg skulle uansett hatt et løpeplagg nå, mens jeg er i siget. Skal tenke ut dagen.

Hva ble det til? Spør fordi jeg har ganske lyst på selv, men lurer på hvordan det er å løpe i 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (5 timer siden):

Hva ble det til? Spør fordi jeg har ganske lyst på selv, men lurer på hvordan det er å løpe i 😂 

Jeg har gått og håpet på mail om at en L versjon er returnert slik at jeg kunne få den. Men i dag kjørte jeg avgårde til fysiske butikker for å lete, uten hell. Fant et løpeskjørt fra Rönisch, helt sort uten verken lommer eller pynt. Det var altfor stort i L, og de hadde ikke mindre. Så jeg endte med å kjøpe en sort løpeshorts i stedet. Så altså status quo mht løpeskjørt og meg 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg har gått og håpet på mail om at en L versjon er returnert slik at jeg kunne få den. Men i dag kjørte jeg avgårde til fysiske butikker for å lete, uten hell. Fant et løpeskjørt fra Rönisch, helt sort uten verken lommer eller pynt. Det var altfor stort i L, og de hadde ikke mindre. Så jeg endte med å kjøpe en sort løpeshorts i stedet. Så altså status quo mht løpeskjørt og meg 😳

Rönisch har gode plagg, i alle fall er den løpetightsen jeg har kjempegod! Men prøv løpeskjørtet fra Bara da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Rönisch har gode plagg, i alle fall er den løpetightsen jeg har kjempegod! Men prøv løpeskjørtet fra Bara da vel!

Nå bestilte jeg det 😁🤩😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (30 minutter siden):

Nå bestilte jeg det 😁🤩😁

YES! 👍 Gleder meg til å høre om du liker det - jeg er storfornøyd med mine treningstights derfra i alle fall. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (6 timer siden):

Nå bestilte jeg det 😁🤩😁

Så gøy!!! Gleder meg til rapport 👏 bare litt kjipt at høsten er på vei. Litt kaldt å løpe i skjørt i 12 grader og stiv kuling 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (10 timer siden):

Så gøy!!! Gleder meg til rapport 👏 bare litt kjipt at høsten er på vei. Litt kaldt å løpe i skjørt i 12 grader og stiv kuling 😂

Longs under! *løsningsorientert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 timer siden):

YES! 👍 Gleder meg til å høre om du liker det - jeg er storfornøyd med mine treningstights derfra i alle fall. :D 

Gleder meg, jeg og. Håper bare størrelsen passer. Det er veldig stor variasjon på størrelser, så vanskelig å kjøpe på nett... 

I går kveld var vi på besøk hos noen venner, og jeg kom - med et nødskrik og mannens hjelp med i glidelåsen - inn i sommerkjolen jeg hadde så lyst til å bruke igjen, som jeg ikke hadde brukt siden 2018 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (19 minutter siden):

Gleder meg, jeg og. Håper bare størrelsen passer. Det er veldig stor variasjon på størrelser, så vanskelig å kjøpe på nett... 

I går kveld var vi på besøk hos noen venner, og jeg kom - med et nødskrik og mannens hjelp med i glidelåsen - inn i sommerkjolen jeg hadde så lyst til å bruke igjen, som jeg ikke hadde brukt siden 2018 😊😊😊

Bara er normale i størrelsen etter min erfaring, bruker M i det meste og også i Bara sine tights. Størrelser er ellers helt håpløst når man ikke får prøvd ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...