Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høyt? 

Anonymkode: 909ba...c91

Ja, jeg tjener like under 500.000,- og klarer meg meget godt. Men jeg skjønner jo at dersom du er enslig og skal inn på boligmarkedet så sliter du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg tjener like under 500.000,- og klarer meg meget godt. Men jeg skjønner jo at dersom du er enslig og skal inn på boligmarkedet så sliter du.

Hvordan klarer du deg med det? Jeg er på boligmarkedet, men forstår godt de son sliter nå altså. 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarer du deg med det? Jeg er på boligmarkedet, men forstår godt de son sliter nå altså. 

Anonymkode: 909ba...c91

Nå bor jeg hos mannen min, men for 3 år siden bodde jeg alene og det gikk da helt fint. Hadde ca. 7500,-i boutgifter (husleie + lån) og det gikk greit rundt hver mnd selv med to tenåringer i kosten halve tiden. Hadde bil med forsikring og drivstoffutgifter (mannen betalte en del drivstoff da), men det gikk fint det. Er fullt klar over at jeg hadde forholdsvis lave boutgifter altså. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Nå bor jeg hos mannen min, men for 3 år siden bodde jeg alene og det gikk da helt fint. Hadde ca. 7500,-i boutgifter (husleie + lån) og det gikk greit rundt hver mnd selv med to tenåringer i kosten halve tiden. Hadde bil med forsikring og drivstoffutgifter (mannen betalte en del drivstoff da), men det gikk fint det. Er fullt klar over at jeg hadde forholdsvis lave boutgifter altså. :) 

Du betalte lån og leie med 7500-,? Hadde du veldig lavt lån da? 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan klarer du deg med det? Jeg er på boligmarkedet, men forstår godt de son sliter nå altså. 

Anonymkode: 909ba...c91

Jeg har under 300.000 i året, men jeg klarer meg. 

 

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du betalte lån og leie med 7500-,? Hadde du veldig lavt lån da? 

Anonymkode: 909ba...c91

Betalte like mye ned på lånet hver mnd for å få det forutsigbart, ble jo etterhvert mer lån og mindre renter som ble betalt da. Jeg hadde en del egenkapital og betalte også ned en god del med arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Betalte like mye ned på lånet hver mnd for å få det forutsigbart, ble jo etterhvert mer lån og mindre renter som ble betalt da. Jeg hadde en del egenkapital og betalte også ned en god del med arv.

Du var heldig som arvet da, da har du kommet lett til det

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du var heldig som arvet da, da har du kommet lett til det

Anonymkode: 909ba...c91

Joda, men jeg ville jo heller hatt moren min da. :) Men ja, jeg har vært heldig og kjøpte på et gunstig tidspunkt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Joda, men jeg ville jo heller hatt moren min da. :) Men ja, jeg har vært heldig og kjøpte på et gunstig tidspunkt også.

Kondolerer 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (2 timer siden):

Et eksempel kan være noen som tjener 100.000 eller mer etter skatt per mnd f.eks. det var bare et eksempel da på stillig som ofte kan kreve slike pentøy som arbeidstøy f.eks skjørt eller kjole... 

Menn går da ikke i skjørt eller kjole på jobb, uansett inntekt.

Anonymkode: 853e1...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kondolerer 

Anonymkode: 909ba...c91

Det er mange år siden nå så det går helt fint, men takk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er mange under inntekten som går i skjørt eller pentøy. F.eks flypersonell og andre service yrker 

Anonymkode: 909ba...c91

Vet det   , derfor det står eksempel foran...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn går da ikke i skjørt eller kjole på jobb, uansett inntekt.

Anonymkode: 853e1...619

snakker ikke om menn, se overskriften til tråstarter...

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Menn går da ikke i skjørt eller kjole på jobb, uansett inntekt.

Anonymkode: 853e1...619

Er pendress menn bruker i samme yrker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (40 minutter siden):

Tilbake til tema: Hvorfor bry seg om hva andre har på seg så lenge det er rent og ikke stinker?

Jeg tenker man bør kle seg så klærne ikke blir et tema.

Jeg synes tights er pent på jenter, med mindre det brukes undertøy under som gir "dobbeltrumpe". Men jeg tror både jeg og kunden ville reagert hvis jeg f.eks. hadde med en kollega i tights på et møte med en finansinstitusjon. Utover det tror jeg ikke tights signaliserer noe som helst negativt hvis det er brukt på fritiden (eller selvsagt på trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 10.36):

Har sett mange jenter typ 20 år gå med tights uten at de er på eller skal på trening. Synes dette er veldig merkelig å gå med så tettsittende klær, i og for seg både på trening men enda mer til hverdags. Hva er det som foregår har folk mistet forstanden ?

Og hvis du skal trene, fortsatt gir det ingen mening med tights med mindre målet er å vise frem eksakt kroppsfasong til tilfeldige folk rundt deg på treningssenteret ?

Noen som kan forklare hva det er som foregår for jeg er super forvirret :) 

Anonymkode: 08ce2...181

Det virker som du sliter mest med at klærne er tighte, ikke at de går i treningstøy.

Selv tenker jeg faktisk motsatt. Treningstøy passer på trening,  mens tettsittende klær passer godt på alle som tåler/kler å vise litt kropp nær sagt når og hvor som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 10.46):

Det er ingenting som foregår, folk har bare forskjellig smak når det kommer til klær. Burde ikke være så vanskelig å skjønne. :)

Anonymkode: da892...45c

Det ser latterlig ut når de går i tights på fritiden. Kun for å vise seg fram! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...