Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (12 minutter siden):

Det virker som du sliter mest med at klærne er tighte, ikke at de går i treningstøy.

Selv tenker jeg faktisk motsatt. Treningstøy passer på trening,  mens tettsittende klær passer godt på alle som tåler/kler å vise litt kropp nær sagt når og hvor som helst. 

Ikke hvis man jobber med barn og unge. 

Anonymkode: c0a53...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hvis man jobber med barn og unge. 

Anonymkode: c0a53...461

Det barnet eller den ungdommen som tar skade av å se en kvinne i skinny jeans eller tights, skal herved få påspandert et livslangt medlemskap i De Krenkedes Landsforbund av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke hvis man jobber med barn og unge. 

Anonymkode: c0a53...461

Vi får være enige om å være uenige. Syns en slimfit jeans passer helt fint om du er lærer eller førskolelærer jeg, med forbehold om at klærne ikke er for små men i rett str. Har man rett størrelse går det fint at å finne tettsittende klær uten at man byr på rumpesprekker, kjønnsorgan, pupper eller andre mer intime kroppsdeler.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 10.36):

Har sett mange jenter typ 20 år gå med tights uten at de er på eller skal på trening. Synes dette er veldig merkelig å gå med så tettsittende klær, i og for seg både på trening men enda mer til hverdags. Hva er det som foregår har folk mistet forstanden ?

Og hvis du skal trene, fortsatt gir det ingen mening med tights med mindre målet er å vise frem eksakt kroppsfasong til tilfeldige folk rundt deg på treningssenteret ?

Noen som kan forklare hva det er som foregår for jeg er super forvirret :) 

Anonymkode: 08ce2...181

Hvordan vet du om noen skal/har vært på trening eller ikke?

Tights er veldig behagelig å ha på når en trener

Tviler på alle som går med tights er så stolt over kroppen. 

Men ja.., når jeg er på butikken på vei til eller fra trening, iført tights, føler jeg meg litt dum. 

Anonymkode: 7158e...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke hvis man jobber med barn og unge. 

Anonymkode: c0a53...461

Tidlig på 1990-tallet var tights og lang genser ganske vanlig hverdagsantrekk for mange, uansett alder, kropp eller arena (privat / jobb / trening). Det virker som om det har gått bra med de fleste av de som ble utsatt for å se mor, lærer eller andre voksne i det antrekket og som nå går inn i 30-årene.  

Jeg husker at da moten svingte vekk fra denne stilen igjen, sto det i media at etterspørselen etter tights holdt seg, fordi mange syntes de var behagelige å gå i hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (44 minutter siden):

Vi får være enige om å være uenige. Syns en slimfit jeans passer helt fint om du er lærer eller førskolelærer jeg, med forbehold om at klærne ikke er for små men i rett str. Har man rett størrelse går det fint at å finne tettsittende klær uten at man byr på rumpesprekker, kjønnsorgan, pupper eller andre mer intime kroppsdeler.  

Tights passer ikke når folk er på jobb. Og se på de som går i tights, det er ofte blondiner som skal vise seg fram. Greit med tights på trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (1 time siden):

Det barnet eller den ungdommen som tar skade av å se en kvinne i skinny jeans eller tights, skal herved få påspandert et livslangt medlemskap i De Krenkedes Landsforbund av meg.

Har du ikke hørt om kroppspress blant barn og unge?

Anonymkode: c0a53...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du ikke hørt om kroppspress blant barn og unge?

Anonymkode: c0a53...461

Jo det har jeg, men jeg forstår ikke hva det har med saken å gjøre. Du trenger ikke å ha perfekt kropp for å gå i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har du ikke hørt om kroppspress blant barn og unge?

Anonymkode: c0a53...461

Mener du virkelig at slanke skal skjule seg fordi noen ikke eier selvdisiplin til å ligge unna snop, masse mat og sofaen? Jeg går i hva jeg vil, ikke mitt problem at andre har den kroppen de har. Med den logikken bør folk slutte å pusse opp hjemmene sine også, for å skåne de som ikke har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (8 timer siden):

Det barnet eller den ungdommen som tar skade av å se en kvinne i skinny jeans eller tights, skal herved få påspandert et livslangt medlemskap i De Krenkedes Landsforbund av meg.

Barn og unge må slippe å bli utsatt for noe slikt. Tights har ingen ting i en barnehage å gjøre. Hva feiler det folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Barn og unge må slippe å bli utsatt for noe slikt. Tights har ingen ting i en barnehage å gjøre. Hva feiler det folk? 

😂 Det er det dummeste jeg har hørt! Tror du virkelig barn tar skade av å se et menneske i trange bukser!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

😂 Det er det dummeste jeg har hørt! Tror du virkelig barn tar skade av å se et menneske i trange bukser!? 

Hvorfor må de gå i tights? Det passer seg ikke. Det kan de gå i hvis de må på fritiden. Barn må slippe dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må de gå i tights? Det passer seg ikke. Det kan de gå i hvis de må på fritiden. Barn må slippe dette. 

Treningstights er veldig gode å gå i og jeg skjønner godt at barnehagepersonale vil gå i det på jobb - de skal jo tross alt være mye i aktivitet sammen med barna og trenger klær som passer til det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Treningstights er veldig gode å gå i og jeg skjønner godt at barnehagepersonale vil gå i det på jobb - de skal jo tross alt være mye i aktivitet sammen med barna og trenger klær som passer til det. :) 

Da er vi bare uenig og det er greit. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (10 timer siden):

Tilbake til tema: Hvorfor bry seg om hva andre har på seg så lenge det er rent og ikke stinker?

Hvorfor bryr du deg om folk går nakne offentlig, sålenge de er rene og ikke stinker bør du være helt for det, men det er du ikke 🤔

Kayia skrev (9 timer siden):

mens tettsittende klær passer godt på alle som tåler/kler å vise litt kropp nær sagt når og hvor som helst. 

Så tights som viser frem tisse-fasongen til alle fremmede samt rumpefasongen til alle, passer hvor som helst når som helst ?

Hva om det ble trendy for menn å gå rundt i speedo offentlig så hver gang de får stå gjennom dagen merker alle rundt dem det, greit? Vise litt kropp-----

Og, hvorfor stoppe der, hvorfor ikke bare gå uten speedo, hvorfor er du for undertrykkelse av å vise frem kroppen sin som den er, det er jo naturlig å gå naken. Er ikke du for "frihet" ?

Frihet til å gjøre ditt og datt som skader samfunnet men gir meg glede, er blitt den nye trenden i samfunnet, en kan bare lure på hvor det ender om alle begynner å holde på slik. "frihet" funker ikke som styreprinsipp for hva en bør gjøre og ikke gjøre i et samfunn.

Libertarianere, kommunister, pasifister, og nå "frihetsforkjempere". Samme kortsiktige svada greier som basere seg på prinsipper som høres fint ut på overflaten og som er lett å "forsvare", men uten at en tenker over langtidseffekten. Hvordan skal dette gå -_- 

Anonymkode: 08ce2...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (45 minutter siden):

😂 Det er det dummeste jeg har hørt! Tror du virkelig barn tar skade av å se et menneske i trange bukser!? 

 

ISW skrev (9 timer siden):

Det barnet eller den ungdommen som tar skade av å se en kvinne i skinny jeans eller tights, skal herved få påspandert et livslangt medlemskap i De Krenkedes Landsforbund av meg.

Så i deres 2's drømmeverden, er det lov å gå nakne på jobb inkludert i jobber der en har ansvar for barn og ungdom ? Hvis ikke, hvorfor ikke. Ingen som tar skade av å se nakne kropper, vel ? Frihet er viktig, er det ikke ?

Anonymkode: 08ce2...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 

Så i deres 2's drømmeverden, er det lov å gå nakne på jobb inkludert i jobber der en har ansvar for barn og ungdom ? Hvis ikke, hvorfor ikke. Ingen som tar skade av å se nakne kropper, vel ? Frihet er viktig, er det ikke ?

Anonymkode: 08ce2...181

Vi snakker ikke om nakne kropper, å gå i en treningstights er da ikke det samme som å gå naken?! Hvilken verden lever du i spør nå jeg!

Men jeg hadde nok også reagert om en mannlig ansatt i barnehagen hadde gått i tights uten noe under og mer eller mindre hadde flashet utstyret - men det tviler jeg sterkt på at skjer. Vi kvinner har det litt lettere der. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (17 timer siden):

Jeg tenker man bør kle seg så klærne ikke blir et tema.

Jeg synes tights er pent på jenter, med mindre det brukes undertøy under som gir "dobbeltrumpe". Men jeg tror både jeg og kunden ville reagert hvis jeg f.eks. hadde med en kollega i tights på et møte med en finansinstitusjon. Utover det tror jeg ikke tights signaliserer noe som helst negativt hvis det er brukt på fritiden (eller selvsagt på trening)

Trodde slik rompe de fikk av enten være naken eller string under som jenter flest syntes de følte seg penest bak jeg i tights og ettersitrnde bukse trodde når kvinner klaget over dobbeltrumpe var når de mangeler form på rumpesprekken at blir helt flatt bak "manlger rumpesperk", jo egentlig mener kvinner flest det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (17 timer siden):

Tidlig på 1990-tallet var tights og lang genser ganske vanlig hverdagsantrekk for mange, uansett alder, kropp eller arena (privat / jobb / trening). Det virker som om det har gått bra med de fleste av de som ble utsatt for å se mor, lærer eller andre voksne i det antrekket og som nå går inn i 30-årene.  

Jeg husker at da moten svingte vekk fra denne stilen igjen, sto det i media at etterspørselen etter tights holdt seg, fordi mange syntes de var behagelige å gå i hjemme. 

Ja, da dekte legden på genseren/toppen som en tunika på en måte så var jo penere , de ble lissom ikke så nakene i skittet da er jo som ha kjole over trusen på en måte derfor ble det aldri tema den gangen slik som i dag hvis du skjønner..

Endret av Pils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må noen gå i klær som provoserer andre, så trangt at alle ting kommer fram. Hva med å tenke på hvilken rolle du har? Ikke alt passer til enhver anledning. Ovenfor barn og unge må det være mulig å bruke litt kritisk sans. Det er lov å tenke selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...