Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Jeg har sykt mange kilo for mye og for i tights hver dag😂

Men jeg har tunika eller kjole over så du ser verken framsiden eller baksiden.

Jeg tenkte mest på "dolliene" som går i tights, de som går utspjåket og tror de er sexy. Noe de ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (6 timer siden):

Det er jeg uenig i, jeg mener det er provoserende og viser hvor farlig kroppspress er, alle skal se ut som sylfider og være sexy. Men dessverre er det noen som aldri blir slik. Tights passer noen ganger, men ikke over alt. 

Hva tenker du om Iron Maidens "jobb" bekledning på 80-tallet?

diamondog66 - Iron Maiden (September,1988,BURRN!)

Anonymkode: 853e1...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva tenker du om Iron Maidens "jobb" bekledning på 80-tallet?

diamondog66 - Iron Maiden (September,1988,BURRN!)

Anonymkode: 853e1...619

Bare kult det da...   Hva er problemet?    Alle som føler for det kan bare dra på seg tightsen uansett kjønn, nasjon, leggning eller hudfarge osv....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (35 minutter siden):

Jeg tenkte mest på "dolliene" som går i tights, de som går utspjåket og tror de er sexy. Noe de ikke er.

Jeg forstod det. Men synes egentlig at det er morsomt at tights er et av de mest brukte plaggene til oss med fedme. Hvorfor skal vi kunne gå med det og ikke de slanke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (15 minutter siden):

Jeg forstod det. Men synes egentlig at det er morsomt at tights er et av de mest brukte plaggene til oss med fedme. Hvorfor skal vi kunne gå med det og ikke de slanke?

Tydeligvis så er det sånn at hvis du er slank og kler deg i tights så er det fordi du gjør deg til, vil ha oppmerksomhet og vil vise deg frem. 

Så vi slanke skal vel helst ha på oss one piece og søppelsekker så vi ikke ser "utspjåket ut" da det virker forstyrrende på mannens øyne.

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (52 minutter siden):

Jeg tenkte mest på "dolliene" som går i tights, de som går utspjåket og tror de er sexy. Noe de ikke er.

Mener du da at overvektige i tights ikke er utspjåket eller tror de er sexy? Er dette noe du kun legger til de som er slanke og veldreide?

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo dette som er dobbeltmoralen her i tråden. Det er tydeligvis ikke  greit at overvektige kler seg i tights, for det er ikke pent. Men det er ikke greit at slanke kler seg i tights for det er for sexy og forstyrrende for allmennheten.

Jeg spyr av moralpolitiet i denne tråden.

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (På 30.8.2022 den 13.53):

Det barnet eller den ungdommen som tar skade av å se en kvinne i skinny jeans eller tights, skal herved få påspandert et livslangt medlemskap i De Krenkedes Landsforbund av meg.

Jeg må nok betale medlemsskap i den klubben for alle de stakkars barna som har sett meg i tights på vei til treningssenteret  :( .

Anonymkode: 45217...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Jeg har sykt mange kilo for mye og for i tights hver dag😂

Men jeg har tunika eller kjole over så du ser verken framsiden eller baksiden.

Tights eller litt tykke strømpebukser og tunika / kort kjole (ikke av den åletrange typen) er det beste jeg vet å gå i! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Tights eller litt tykke strømpebukser og tunika / kort kjole (ikke av den åletrange typen) er det beste jeg vet å gå i! :D 

Strømpebukser midt på sommeren? Bor du på Nordpolen? 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Strømpebukser midt på sommeren? Bor du på Nordpolen? 

Anonymkode: 909ba...c91

Jeg sa da virkelig ikke at jeg bruker det nå. :) Men faktisk er dagen i dag første dag i høst jeg bruker strømpebukser under kjolen på jobb, disse er ikke så veldig tykke da, men når det var 8 grader på morgenkvisten så... De tykke strømpebuksene må vente en stund ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg sa da virkelig ikke at jeg bruker det nå. :) Men faktisk er dagen i dag første dag i høst jeg bruker strømpebukser under kjolen på jobb, disse er ikke så veldig tykke da, men når det var 8 grader på morgenkvisten så... De tykke strømpebuksene må vente en stund ennå.

8 grader??? Midt i august??? 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg sa da virkelig ikke at jeg bruker det nå. :) Men faktisk er dagen i dag første dag i høst jeg bruker strømpebukser under kjolen på jobb, disse er ikke så veldig tykke da, men når det var 8 grader på morgenkvisten så... De tykke strømpebuksene må vente en stund ennå.

Hvorfor går du i kjole på jobb??

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

8 grader??? Midt i august??? 

Anonymkode: 909ba...c91

Det er 31. august og i morgen begynner den første høstmåneden. Du må sjekke kalenderen din.

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor går du i kjole på jobb??

Anonymkode: 909ba...c91

Hvorfor skulle jeg ikke gå i hverdagskjole på jobb? Jeg snakker ikke akkurat om en ballkjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er 31. august og i morgen begynner den første høstmåneden. Du må sjekke kalenderen din.

Hvorfor skulle jeg ikke gå i hverdagskjole på jobb? Jeg snakker ikke akkurat om en ballkjole...

Men i dag er det august 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men i dag er det august 

Anonymkode: 909ba...c91

Du hevdet det var midt i august, det er det slettes ikke. :) Spiller ingen rolle hva kalenderen sier når graderstokken sier 8 grader kl. 7 om morgenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke pent akkurat..

Anonymkode: 909ba...c91

Så du hetser tykke mennesker? Har du sunket så dypt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Du hevdet det var midt i august, det er det slettes ikke. :) Spiller ingen rolle hva kalenderen sier når graderstokken sier 8 grader kl. 7 om morgenen. 

DET ER AUGUST 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (Akkurat nå):

Så du hetser tykke mennesker? Har du sunket så dypt? 

Hetser ikke, jeg sa det ikke var pent med tights, Det er min mening. Som du har dine spesielle meninger. 

Anonymkode: 909ba...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...