Gå til innhold

Jenter i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (2 minutter siden):

Bra at ingen ser rumpa di. 

Mannen min ser den, men fremmede, nei. 

Føler ubehag bare ved tanken på ekle mannfolk som glor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duvall skrev (2 timer siden):

Mannen min ser den, men fremmede, nei. 

Føler ubehag bare ved tanken på ekle mannfolk som glor :)

Det føler sikkert også mannfolka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (27 minutter siden):

De som går i tights på butikken tror de er sexy, noe som ikke stemmer. 

For vi kvinner kan vel aldri finne på å gå i tights fordi det er behagelig? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (2 timer siden):

Det føler sikkert også mannfolka! 

Helt sikkert. Litt som vi kvinnfolk kaster litt opp i munken av menn med midtskill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

For vi kvinner kan vel aldri finne på å gå i tights fordi det er behagelig? 🙄

Det er ikke derfor de flest går med det. Og de trekker den opp til skuldrene så alt eser ut. Ikke akkurat lækkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (8 minutter siden):

Det er ikke derfor de flest går med det. Og de trekker den opp til skuldrene så alt eser ut. Ikke akkurat lækkert. 

Jaja. Menn er jo alltid rene fruktfatene selv så... ;) Jeg går gjerne i tights eller strømpebukser fordi det er behagelig, men med mindre jeg er ute og jogger så har jeg lang overdel utenpå fordi jeg foretrekker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første synes jeg nå at tights kan være riktig så pent på kvinner. Men det er en annen sak.

Men - jeg tror ikke vi menn skal ha en forventning om at kvinner kler seg for å tilfredsstille fantasiene til menn på gata. Jeg tror de fleste enten velger et antrekk som passer til anledningen (f.eks. jobb) eller noe de føler seg vel i. Hvis man virkelig ikke kan fordra kvinner i tights er man jo ikke tvunget til å se på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 minutter siden):

For det første synes jeg nå at tights kan være riktig så pent på kvinner. Men det er en annen sak.

Men - jeg tror ikke vi menn skal ha en forventning om at kvinner kler seg for å tilfredsstille fantasiene til menn på gata. Jeg tror de fleste enten velger et antrekk som passer til anledningen (f.eks. jobb) eller noe de føler seg vel i. Hvis man virkelig ikke kan fordra kvinner i tights er man jo ikke tvunget til å se på dem?

Det er noen menn som tydeligvis innbiller seg at kvinner kler seg ene og alene for behage menn... Jeg kan kle meg for å behage min mann (eller ikke kle meg... ;) ), men hva menn på gata skulle synes om klesdrakten min gir jeg stort sett blaffen i gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Det er noen menn som tydeligvis innbiller seg at kvinner kler seg ene og alene for behage menn... Jeg kan kle meg for å behage min mann (eller ikke kle meg... ;) ), men hva menn på gata skulle synes om klesdrakten min gir jeg stort sett blaffen i gitt.

Det er bra du gjør, ingen har noe med hvordan du ser ut! 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...