Gå til innhold

Ukas trening uke 40


Lillemus

Anbefalte innlegg

Bøtteknotten

Motivasjonen for det meste, inkludert jogging, fikk seg en durablig knekk denne uka - men jeg kom meg nå ut likevel. Så dette er km jeg virkelig har jobba for:

- Torsdag: 9 km

- Lørdag: 15 km

En viss annen tråd ang jobb og oppsigelse var meg 🙋‍♀️🤬 Så nå tviholder jeg på joggingen som virkelig trengs på mange måter💪 Nå er vi av gårde på en aldri så liten høstferie og har pakket med joggeskoene. Håper å få med eldstemann på en tur eller to langs havet her ❤️ Gjør godt å komme seg fysisk langt vekk kjenner jeg, og satser på fint høstvær de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten skrev (34 minutter siden):

Motivasjonen for det meste, inkludert jogging, fikk seg en durablig knekk denne uka - men jeg kom meg nå ut likevel. Så dette er km jeg virkelig har jobba for:

- Torsdag: 9 km

- Lørdag: 15 km

En viss annen tråd ang jobb og oppsigelse var meg 🙋‍♀️🤬 Så nå tviholder jeg på joggingen som virkelig trengs på mange måter💪 Nå er vi av gårde på en aldri så liten høstferie og har pakket med joggeskoene. Håper å få med eldstemann på en tur eller to langs havet her ❤️ Gjør godt å komme seg fysisk langt vekk kjenner jeg, og satser på fint høstvær de neste dagene.

Ønsker deg gode dager, både denne uka og de som kommer etter ferien ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (10 timer siden):

Motivasjonen for det meste, inkludert jogging, fikk seg en durablig knekk denne uka - men jeg kom meg nå ut likevel. Så dette er km jeg virkelig har jobba for:

- Torsdag: 9 km

- Lørdag: 15 km

En viss annen tråd ang jobb og oppsigelse var meg 🙋‍♀️🤬 Så nå tviholder jeg på joggingen som virkelig trengs på mange måter💪 Nå er vi av gårde på en aldri så liten høstferie og har pakket med joggeskoene. Håper å få med eldstemann på en tur eller to langs havet her ❤️ Gjør godt å komme seg fysisk langt vekk kjenner jeg, og satser på fint høstvær de neste dagene.

Det er imponerende hvor mye du jogger!

Angående jobb etc så tenker jeg det føles verst akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (21 timer siden):

Nei, det er for lite, prøv å nå 5000 i dag. Det anbefales 10.000 skritt om dagen. 😊

10.000???? Det er jo sykt mye

Anonymkode: 1b51a...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

10.000???? Det er jo sykt mye

Anonymkode: 1b51a...458

Tja. :) Det er ca. 7,5 km tilsammen, om man rører seg litt i løpet av dagen så blir det fort skritt av det. Gå trappa i stedet for å ta heisen om det er snakk om bare noen få etasjer, parker litt lengre unna inngangen til butikken osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...