Gå til innhold

Angst dempende medisin til jobb intervju?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ISW skrev (19 timer siden):

Hei,

Akineton har egentlig en angstfremmende effekt (virker som «motgift» mot antipsykotika). Jeg ville ikke anbefalt den mot angst.

jeg bruker denfor antipsykotika som gir angst og den fungerer veldig bra, vet ikke hvordan den fungerer i forhld til vanlig angst, men alle de andre medisiner fungerer mot angst. Eller snuse sterk snus, jeg prøvde epok  freeze og dne gjør det veldig beroligende.

Anonymkode: a8fa0...ecc

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg bruker denfor antipsykotika som gir angst og den fungerer veldig bra, vet ikke hvordan den fungerer i forhld til vanlig angst, men alle de andre medisiner fungerer mot angst. Eller snuse sterk snus, jeg prøvde epok  freeze og dne gjør det veldig beroligende.

Skjønner det.

Er du sikker på at angsten du kjenner ved å bruke antipsykotika ikke er akatisi? For det hjelper Akineton på.

ISW skrev (På 14.10.2022 den 18.05):

Skjønner det.

Er du sikker på at angsten du kjenner ved å bruke antipsykotika ikke er akatisi? For det hjelper Akineton på.

Det kan vre, er jo rastløs samtidig, men føler mindre indre uro ved bruk av akineton, men nå seponerer jeg ogs vival og man kan få indre uto av den og, og akineton fungerer.

Vhanja skrev (På 11.10.2022 den 8.44):

Noen leger skriver vel også ut betablokkere for slike situasjoner?

Får ikke betablokker pga lavt blodtrykk og puls😭😭😭😭 Hva skal jeg gjøre??? Det går aldri !!!! 

Anonymkode: 466f6...dbe

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får ikke betablokker pga lavt blodtrykk og puls😭😭😭😭 Hva skal jeg gjøre??? Det går aldri !!!! 

Du må høre med fastlegen hva, om noe, han er villig til å skrive ut til deg.

Annonse

Vhanja skrev (16 minutter siden):

Du må høre med fastlegen hva, om noe, han er villig til å skrive ut til deg.

Får ikke noe 😭 Han sa jeg måtte klare det uten og at beroligende var for avhengighetsskapende………….. jeg har ALDRI spurt om og få det før!🙄🙄

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det får jeg for jeg vet best hva som hjelper meg. Kunne vært min egen lege!

Jeg forstår ikke hvorfor du spør når du vet best selv…

Anonymkode: 79c69...b68

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...