Gå til innhold

Mange synes det er dødt her. Kom på noe.. det er Halloween snart. Skal vi dele skumle historier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cilie skrev (26 minutter siden):

Dette er noe av det sykeste  jeg har sett https://www.dagbladet.no/video/forskolelaerer-fikk-sparken/grbkhM9P

Herregud, hun må jo ha totalt manglende sosial iq! 

Min første tanke var nei for da får jeg ikke sove fordi jeg synes Halloween er ganske skummelt, i allefall å se filmer osv. Men… jeg har en historie fra jeg var liten på en kirkegård. Jeg tror sånn halvveis på det enda selvom jeg ikke har en forklaring på hva som skjedde. En venninne og jeg lå i telt å spillet kort, vi hadde leken «den som taper den må», noen har kanskje lekt den? Jeg tapte. Det ble bestemt at jeg skulle gå igjennom kirkegården 00:00 alene og tilbake. Dette var selvsagt meget skummelt i den alderen jeg var i. Jeg ble fulgt ned til porten og der skulle min venninne vente når jeg hadde gått igjennom. Jeg startet å gå, det var helt mørkt og stille. Plutselig hørte jeg en lyd en merkelig lyd…. Fortsettelsen kommer i kveld 😊

Anonymkode: d22cb...ae4

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min første tanke var nei for da får jeg ikke sove fordi jeg synes Halloween er ganske skummelt, i allefall å se filmer osv. Men… jeg har en historie fra jeg var liten på en kirkegård. Jeg tror sånn halvveis på det enda selvom jeg ikke har en forklaring på hva som skjedde. En venninne og jeg lå i telt å spillet kort, vi hadde leken «den som taper den må», noen har kanskje lekt den? Jeg tapte. Det ble bestemt at jeg skulle gå igjennom kirkegården 00:00 alene og tilbake. Dette var selvsagt meget skummelt i den alderen jeg var i. Jeg ble fulgt ned til porten og der skulle min venninne vente når jeg hadde gått igjennom. Jeg startet å gå, det var helt mørkt og stille. Plutselig hørte jeg en lyd en merkelig lyd…. Fortsettelsen kommer i kveld 😊

Ok :) skal lese. Det er dag og lyst ute så jeg er ikke i modus for skumle historier. Jeg kan også skrive noen om du vil.:))

Annonse

snusmumeriken96

Jeg så en engel vil jeg tro... på badet mitt som svevde ned i skull som de kaller det... deretter sprang jeg ut for jeg ble redd. Da så jeg en hel hau kråker som sperme over meg , det var så mange at jeg ikke skjønte noe... så så jeg noe på himmelen jeg alsdri har sett før... en merkelig himmel... dagen etter var en grusom dahg, jeg vil ikke si hva som skjedde, men troro det var en forvarsel , og at engelen var sendt fra gud... helt spesielt og noe av det merkeligste jeg har oppleved i mmitt liv. 

Har ingen ting med hallloween å gjøre, men noe overnaturlig vil jeg tro som jeg opplevde, og jeg er ikke overtroisk eller tror på sånne ting, jeg sov ikke nårjeg så det vesenet på do, jeg var lys våken...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du hørte ditt eget hjerte slå ? :)

UtakknemligDiva

Har dere aldri opplevd noe skikkelig creepy? Som feks personer som står ute i mørket og bare stirrer inn til deg (mens du har lyset av fordi du ikke tør å ha det på naturligvis, det gjentar seg flere netter derfor tør du ikke ha på lyset inne sent på kvelden).

Eller verre, å vri deg i sengen… og ser i vinduet på soverommet at en person står og ser inn til deg, sånn helt inntil….

Endret av 90tallsbarn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...