Gå til innhold

Liker du salt lakris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

emilie321 skrev (25 minutter siden):

Har du smakt Freia melkesjokolade med salt lakris?  Den er kjempe god. Den selges dessverre bare på europris, men jeg håper den kommer i ordinær salg

Det har jeg! Den er ganske god, og island har også endel gode lakrissjokolader, typ Draumur 😍

Jeg liker mye av det som nevnes i tråden her såpass godt at jeg tar en smak når noen tilbyr, men jeg kjøper det nesten aldri selv. Kjøper gjerne lakrisbåter til jul, da, men det er ikke salt. Og kan også kjøpe «halspastiller» som IFA, Fisherman’s friend med lakris ol. 

morsan skrev (24 minutter siden):

Jeg liker mye av det som nevnes i tråden her såpass godt at jeg tar en smak når noen tilbyr, men jeg kjøper det nesten aldri selv. Kjøper gjerne lakrisbåter til jul, da, men det er ikke salt. Og kan også kjøpe «halspastiller» som IFA, Fisherman’s friend med lakris ol. 

For tiden har jeg dilla på lakris Dent. Må begrense meg pga at det øker blodtrykket + at det er lakserende

Endret av emilie321

Annonse

Jeg elsker lakris! I alle varianter! Kan spise for mye, selv om jeg vet ikke bør pga både blodtrykk og det at tarmen slettes ikke liker det. Jeg har litt utfordringer med høyt BT.

IFA, dent med lakris, kan jeg pose hele pakken på null komma niks, det er jo ikke bra med de som hdr kunstig søtningsmiddel i seg, det er veldig lakserende.

Opplever ofte at folk enten elsker det eller hater det 😄 Jeg har tanteungen som ikke kan fordra lakris, så de er opplært til å spare det de får, til meg 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...