Gå til innhold

Hva blir gjerne liggende igjen i twist-posen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kjedelig når det kommer til twist. Liker bare Nøttecrisp, Japp og den med nøtt i midten. Kan spise den med marsipan hvis den ligger igjen, men velger den aldri.

Pleier for moro skyld si at man kan se om man passer overens med ens partner når det kommer til hva som ligger igjen i twistposen. Samboer og jeg er ganske samstemte der, da han liker de "rare" bitene.

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Wow, det er den første jeg tar.

Vi må dele en Twist-pose. 😁

Whaat?

Jeg pleier å prøve å få rappa til meg mest mulig av bananbitene,aprikostwisten og den lille firkanten med nøtt i midten :) 

Annonse

Nicklusheletida
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg er kjedelig når det kommer til twist. Liker bare Nøttecrisp, Japp og den med nøtt i midten. Kan spise den med marsipan hvis den ligger igjen, men velger den aldri.

Pleier for moro skyld si at man kan se om man passer overens med ens partner når det kommer til hva som ligger igjen i twistposen. Samboer og jeg er ganske samstemte der, da han liker de "rare" bitene.

Da passer vi sammen. Cocosen går i søpla :)

Annonse

Vhanja skrev (2 timer siden):

Nei, vi passer ikke sammen - ingen sjokolade går i søpla her. :D

Normalt sett går ikke noe sjokolade i søpla her, men i twisten så går alle de harde og seige i søpla... ikke fordi de ikke er gode, men fordi jeg ikke kan spise de pga tennene. Har noen kroner som fort kan bli ødelagt av de. Har fått ødelagt en krone pga en karamell tidligere og det ble en dyr affære. 

De som definitivt ikke spises er fransk nougat, nougat crisp, den der harde karamellen og så er det vel en med noe kaffegreier? 

De første jeg tar er banan, aprikos, marsipan, lakris og kokos. 😁 Eller jeg gjorde det tidligere, nå spiser stort sett ikke sjokolade og kunne delt en twistpose med hvem som helst. 😊

Endret av Lillemus
Lillemus skrev (1 minutt siden):

De som definitivt ikke spises er fransk nougat, nougat crisp, den der harde karamellen og så er det vel en med noe kaffegreier? 

De første jeg tar er banan, aprikos, marsipan, lakris og kokos. 😁 Eller jeg gjorde det tidligere, nå spiser stort sett ikke sjokolade og kunne delt en twistpose med hvem som helst. 😊

Kan vi dele? Du er helt motsatt av meg 🤪

Bøtteknotten

Jeg spiser aldri fransk nougat eller banan.

Til nøds om de beste er borte: cocos (elsker bounty, men denne er tørr..), marsipan, den mørke harde karamellen, nougatcrisp og eclairs.

Aller best 😍: aprikos!!! Men den er jo borte.. 😭 så nå er favoritten golden toffee. Og Daim, lakris, den med nøtt, flytende karamell og Japp.

savner også den med jordbærkrem og den med peanøtt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...