Gå til innhold

Hva synes du om bildene til MA?

Anbefalte innlegg

Jeg synes bildet av en kvinne i blomstereng er ganske bra. Det er ikke min stil, men jeg har ikke mer greie på kunst enn at hvis noen sa det var et berømt maleri så hadde jeg trodd på det.

Jeg synes hun faller gjennom med joggebildet siden det ser ut som hun prøver å male realistisk uten å få det til.

Fortsetter under...

mariaflyfly skrev (13 timer siden):

For meg ser dette ut som et klassisk tilfelle av «ung jente med Steinerskolebakgrunn, glad i å male», men hva kan vel jeg om kunst? 

Steinerskolepedagogikken støtter veldig under kreative evner hos elevene, men jeg presiserer at Steinerskoler eller andre privat skoler er ikke min "cup of tea".  Jenta har kunstneriske evner, men hun er et uskrevet ark som kunstner.  Tror ikke det var bra for hennes far som kunstner å bli kongens svigersønn.  Han hadde enormt mye evner, men fikk ikke utfoldet seg.  Slutten var tragisk og jeg håper at hans barn kan leve mer stabilt liv.

Synes det var litt sånn barnebokillustrasjonspreg over bildene. Jeg tenker hun løftes fram som kunstner mer av hennes stilling og rang enn av kvalitet på bildene.

Men jeg kjenner ikke til stedet der hun stiller ut. Kanskje er det et lite sted som presenterer lokale kunstnere. Da har hun absolutt sin plass. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...