Gå til innhold

Hvor lenge har du mobilen din før den blir ødelagt?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ny mobil for ca 2 år siden og nå har den begynt å lage noe sånn rart blink lys akkurat i det sekundet jeg lukker opp mobilen så er redd den plutselig bare tar kvelden snart. Hvor lenge varer deres før den blir ødelagt? 

Anonymkode: 39047...211

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte ny mobil for ca 2 år siden og nå har den begynt å lage noe sånn rart blink lys akkurat i det sekundet jeg lukker opp mobilen så er redd den plutselig bare tar kvelden snart. Hvor lenge varer deres før den blir ødelagt? 

De siste gangene jeg har byttet mobil, så har de vart ca 3 år. Men da har de tullet litt lenge.  Nå kjøper jeg ikke de dyreste, men synes de uansett burde ha vart lenger. Nå bruker jeg telefonen mye da, både på nett og å sende meldinger og selvsagt ringe.

emilie321 skrev (37 minutter siden):

De siste gangene jeg har byttet mobil, så har de vart ca 3 år. Men da har de tullet litt lenge.  Nå kjøper jeg ikke de dyreste, men synes de uansett burde ha vart lenger. Nå bruker jeg telefonen mye da, både på nett og å sende meldinger og selvsagt ringe.

Så det er vanlig at de begynner å tulle når de begynner å bli ødelagte? Den forrige mobilen hadde jeg i 7år før jeg mistet den i bakken i en vanndam og den ble ødelagt. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så det er vanlig at de begynner å tulle når de begynner å bli ødelagte? Den forrige mobilen hadde jeg i 7år før jeg mistet den i bakken i en vanndam og den ble ødelagt. 

Ja, iallefall har mine gjort det.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

7-8 mnd

Anonymkode: 908af...588

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vel stort sett hatt mine 2-3 år, da har de blitt tregere og tregere og batteriet blir dårligere og må lades oftere. Den jeg har nå blir 4 år til jul, batteriet er litt dårligere nå merker jeg, men ellers er det ingenting i veien med den og jeg håper å ha den en god stund ennå.

Jeg har Samsung Galaxy S9, og den er straks 4 år. Har panserglass på den, og det har vært sprukket en god stund (burde ha byttet, men jeg har ikke orket det 😁). Regner med at jeg bytter denne i løpet av et halvt år.

Den forrige jeg hadde var Samsung Galaxy s7. Den ble bare 2,5 år. Ble ødelagt i skjermen, selv om jeg hadde panserglass.

Jeg får dekket mobiltelefon gjennom jobben. Dersom vi må bytte før det er gått 3 år, må vi betale en egenandel.

Min mobil er fortsatt ganske rask, men den går mye raskere tom for strøm nå ift tidligere, så batteriet er nok ikke så godt lenger.

Endret av påskelilje
Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg har vel stort sett hatt mine 2-3 år, da har de blitt tregere og tregere og batteriet blir dårligere og må lades oftere. Den jeg har nå blir 4 år til jul, batteriet er litt dårligere nå merker jeg, men ellers er det ingenting i veien med den og jeg håper å ha den en god stund ennå.

Om det bare er batteriet som er grunn til at du bytter telefon ville jeg heller byttet batteriet. Jeg har gjort det et par ganger, koster vel en tusenlapp eller så.

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Om det bare er batteriet som er grunn til at du bytter telefon ville jeg heller byttet batteriet. Jeg har gjort det et par ganger, koster vel en tusenlapp eller så.

Tidligere har det vært fordi telefonene har blitt veldig trege og utdaterte. :) Forrige gang hadde jeg ikke tenkt å bytte, men fikk ny mobil til jul og den jeg har nå har jeg ingen planer om å bytte ut ennå selv om batteriet er litt dårligere enn tidligere, men det er ikke så ille at jeg irriterer meg over det, har bare lagt merke til det.

Annonse

Tror mine har vart ca 3 år.  Jeg bruker min lite på nett for jeg er mer glad i IPaden min.  Men de og varer ca 3 år.  Akkurat nå er min tre år og jeg har problemer med å motta innkommende samtaler.  Jeg har ringt både operatør og Apple og de finner ikke ut av det.  Kanskje jeg skal vurdere et nytt SIM-kort.  Jeg synes det er helt hårreisende og betale 13 000 kr for en ny.

Dorthe skrev (1 minutt siden):

Tror mine har vart ca 3 år.  Jeg bruker min lite på nett for jeg er mer glad i IPaden min.  Men de og varer ca 3 år.  Akkurat nå er min tre år og jeg har problemer med å motta innkommende samtaler.  Jeg har ringt både operatør og Apple og de finner ikke ut av det.  Kanskje jeg skal vurdere et nytt SIM-kort.  Jeg synes det er helt hårreisende og betale 13 000 kr for en ny.

Du kan betale mindre på tilbud. 

UtakknemligDiva

Hadde en iphone 4 i 4 år før den ble så treig at den ble ubrukelig. Hadde en Sony i 4 år, den ble også treig men jeg knuste den i raserianfall. Så fikk jeg en iphone xs i gave i 2019 og har den enda. Ser ikke ut til at den blir ødelagt med det første:)

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Hadde en iphone 4 i 4 år før den ble så treig at den ble ubrukelig. Hadde en Sony i 4 år, den ble også treig men jeg knuste den i raserianfall. Så fikk jeg en iphone xs i gave i 2019 og har den enda. Ser ikke ut til at den blir ødelagt med det første:)

Ødela du din egen mobil med vilje?

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ødela du din egen mobil med vilje?

Nja. Jeg fikk ukontrollert sinne. Jeg ville jo ikke ødelegge, men jeg hadde den i hendene da jeg ble sint. Dette var før jeg startet med medisiner og den tiden jeg kontaktet hjelp. Hvordan det?

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Nja. Jeg fikk ukontrollert sinne. Jeg ville jo ikke ødelegge, men jeg hadde den i hendene da jeg ble sint. Dette var før jeg startet med medisiner og den tiden jeg kontaktet hjelp. Hvordan det?

Ble bare sjokkert…bra du fikk medisiner hvis du kan bli så sint. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble bare sjokkert…bra du fikk medisiner hvis du kan bli så sint. 

Hadde aldri skjedd før. Men denne perioden toppet alt seg. Jeg ødela i tillegg min iPod som var den 2.som kom på markedet litt etterpå. Den var jo eldre. Ble sint fordi den alltid slo seg av så fort det kom litt vind, selv om den var fulladet. Rett i asfalten så den knuste. Etter der igjen knuste jeg et par kopper. Så ja.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...